Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban af ras71


ras71

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_1:0:43761991

 

Hvorfor skal du unbannes: 

Det skal jeg fordi at mit ban er fra ret lang tid siden og mener selv at jeg har lært af min fejl og straffen burde været blevet zonet nu. Jeg savner også at spille på en dansk darkrp server og synes også at jeres server er en god dansk rp server da i har så mange plugins

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Ras71

 

Godt at hører du gerne vil ind på serveren igen.

Dog har du en meget kort unban request.

Kunne godt tænke mig at du uddyber den lidt mere.

Evt. kom med flere grunde for hvorfor du skal ind eller 

hvad du vil gøre anderledes.

 

// Kasper

Link til kommentar
Del på andre sites

Det som jeg skal stoppe med er at gøre ting uden grund og overholde reglerne. jeg har lige læst reglerne et par gange så jeg husker det. Jeg ved godt det er ret kort men synes det er lidt svært at skrive lange beskrivelser når det bare kan siges kort. Der er også gået snart et år siden og vil selv sige at jeg har ændret mig på den tid fra og være fjollet til og være mere seriøs.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kan i fordi at jeg gerne vil blive på serveren igen og fordi jeg her de sidste par uger har taget darkrp seriøst. jeg har også spillet med en af mine venner som er med i en gruppe hvor vi har spillet star wars rp og der tager vi det meget seriøst.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 15/12/19 , og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.