Hop til indhold
Stavox

[Solved] Kunne skyde ud fra bil og punktere dæk


Storm
Message added by Emoyly,

Som vi har skrevet før, er det ikke noget vi kan lave. Mest af alt grundet lagproblemer.

Recommended Posts

Jeg syntes det kunne være fedt hvis man kunne skyder som passager i en bil. og hvis man også kunne punktere dæk med en gun mens man sider i en bil.

så hvis du fx. var en en biljagt kunne du skyder din modstanders dæk så de ikke kunne køre længere eller køre meget langsomt.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Jaxu skrev:

Det ændre da ikke på at hvis du skyder efter folks dæk, vil der nemt være crossfire?

Altså politiet må allerede skyde på biler, hvis dem der flygter har skudt på betjente eller civile (Regl 15.4). Udover det tænker jeg da at en bil er forholdsvis nem at ramme på grund af dens størrelse, så jeg tænker ikke at crossfire ville være et kæmpe problem med det her.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Jørgen Slaskestang skrev:

Jo,  dog er den ikke særlig præcis og mange kan ikke finde ud af at bruge den heldigvis.

Det er jo umuligt at flygte særligt langt fra prof betjent som Metro osv. hvis de også kan skyde dine dæk er det jo sygt nederen.

Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutter siden, Jan T skrev:

Er det ikke allerede pænt svært at køre fra politiet?

Det er rimlig nemt at køre fra politibiler, men det er også fordi de ikke har noget teamwork ind over det.

Altså inde i Evocity hvor du maks kan køre omkring 75-80km/t er det svært at flygte fra en stop bil ting.

Lige nu, Jan T skrev:

Det er jo umuligt at flygte særligt langt fra prof betjent som Metro osv. hvis de også kan skyde dine dæk er det jo sygt nederen.

De burde heller ikke have lov til at skyde dine dæk, kun hvis du har vist en truende adfærd. Jeg tror det også vil blive meget brugt hos tyve/gangstere, fordi det er rimlig svært og stoppe andre biler, hvis du ikke selv er politi.

Link til kommentar
Del på andre sites

47 minutter siden, matchus skrev:

Vold fed ide ville elske at plaffe folks hjul til de punkterer. Og det med at skyde ud af vinduet ville være en kæmpe fordel for os der er tyve da hvis der er biljagt kan man skyde politiets dæk ud af vinduet.

 

+rep

"kæmpe fordel", så hvis 4 politibiler er efter dig, smadre du bare lige deres dæk? Det ikke engang sikkert du vil have noget våben klar, det vil politiet dog have. Det kommer til at være meget mere op for politiet, hvis man får muligheden for at skyde ud fra biler. 

Link til kommentar
Del på andre sites

21 minutter siden, Sandfeld skrev:

"kæmpe fordel", så hvis 4 politibiler er efter dig, smadre du bare lige deres dæk? Det ikke engang sikkert du vil have noget våben klar, det vil politiet dog have. Det kommer til at være meget mere op for politiet, hvis man får muligheden for at skyde ud fra biler. 

Jaer true. Havde ikke lige tænkt over at man jo først skal have våbnet fremme inden man går ind i bilen. Men politiet har nødvendigvis heller ikke våben fremme de har sikkert stop bil ting eller battery ram fremme. Ellers kunne de jo adde en funktion med at man kan skifte våben på sæderne.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lyder fedt i guess.

Men det er jo ikke kun politiet som bliver mere "op"

 

4 timer siden, Sandfeld skrev:

Det kommer til at være meget mere op for politiet, hvis man får muligheden for at skyde ud fra biler. 

De kriminelle kan ligeså væl skyde politiet dæk, og vil derfor også meget nemmere kunne køre væk.

Og det du skriver med at du ikke har et våben klar, det er jo kun dit eget problem, dog kan jeg så ikke se hvorfor politiet skulle skyde på dig, hvis du ikke er bevæbnet (Self. hvis du begår manddrab med din bil kan de godt, men så må du lade være med at flygte)

 

7 timer siden, Jan T skrev:

Er det ikke allerede pænt svært at køre fra politiet?

Jeg vil ikke sige det er svært som sådan at flygte, det kommer rigtigt meget an på hvilken betjent du flygter fra, men så er det væl bare vigtigt at du ikke skal give politiet en grund til at affyre skud efter din bil.

Men jeg stopper selv for alle VIP's, da de har den der stop bil ting, selvom den er meget upræcist er den ret fucking god, hvis du nogenlunde ved hvordan den fungere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.