Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Banned selvom tjulle siger at jeg ikke vil få ban og den ser fin ud nu.


BIGSNACK

Recommended Posts

STEAM_0:1:521012811

Hej jeg er inde i en case om at jeg har haft en del fail baser. Jeg sat så en anden base op ved villa 4 som peanut var henne og godkende derefter kommer tjulle og siger arghh den skal vi lige tjekke igen. De tjekker den så og siger at jeg har en fail base hvilket jeg forstår og retter basen bagefter. Har jeg så en samtale med tjulle og peanut angående emnet hvor hvilket tjulle siger til at mig at jeg ikke vil få ban nu men en advarsel som gør at hvis jeg spawner en mere fail base vil jeg få en uges ban. Tjulle siger til mig at jeg ikke vil få ban men bare en advarsel om at det har noter på det. Indser godt at jeg har en failbase men stadig meget nederen at tjulle siger at jeg ikke vil få ban men bare en advarsel. Alligevel får jeg så ban i 4 dage hvilket jeg synes er mega latterligt at vi lige har stået og snakket om det + at tjulle siger at jeg ikke vil få en straf for det.

 

Bevis:

https://medal.tv/clips/12131000/d13374hQb1jH

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg gik ind på ts og hørte om der var en anden staff der kunne komme på og kigge på din base.
Jeg får så Peanut ind, hvor jeg forklare ham at han lige skal kigge på basen, komme tilbage til mig og sige om den er fail.
Peanut kigger på basen, altså han kigger på den firkant i har i luften, hvorefter jeg forklare Peanut at han lige skal kigge hele vejen rundt på basen. Her havde jeg nemlig opdaget flere fejl, som jeg skulle have Peanut til at bekræfte. 
Jeg forklare Peanut hvordan og hvorledes hele situationen igennem de sidste 2-3 uger har foregået. Peanut og jeg får en lille snak omkring hvordan din straf skal lyde, her bliver vi enige om at en uge til at starte med er lidt meget, derfor vælger jeg at give dig 4 dage. 
Jeg mener ikke at jeg sagde til dig at du ikke ville få ban, der i mod sagde Peanut noget omkring det, da jeg ikke havde informeret ham omkring at der var en note på dig, samt jeg havde snakket med Dynn omkring dine mange failbaser. 
Peanut bringer dig hvor jeg forklare dig at, Peanut var fejl informeret og det var min fejl, men at du ville modtage en uges ban for dine mange failbaser (dog vælger jeg kun at give dig 4 dage.)

https://gyazo.com/c91e345234774350dcf9d74483459d82
Her kan man se din base, som var fail.


https://plays.tv/video/5de96c665793a8f44c/case?from=user
Her er dog mit synspunkt fra casen, hvor man kan høre hvad du siger 🙂
- Møs 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej, igen nu har du også selv vist dit video bevis som hvor du siger at “næste gang” vil jeg få en straf men alligevel vælger du at give mig en straf. Hvilket jeg ikke helt forstår og som er pisse dumt at fortælle mig at jeg ikke vil få en straf men som sagt næste gang. Og ja jeg har fået det af vide fra dig nogen par gange men hver gang det er sket så er det fordi DIT gang skal til at raide mig. Det er også meget sært at når Nikolai P er med i en case så tager du altid hans side i stedet for at være retfærdig + det var en fra dit gang som igen skrev til mig at min base var fail. Så kommer peanut så hen til basen og tjekker og siger til Tobias at den ser fin ud. Efter det kommer du så også derhen og mener det kan ikke helt passe da en fra dit gang havde sagt noget andet. Jeg går så over til jer og snakker hvor du siger at den går over på noget græs hvilket jeg retter med det samme. Nu laver jeg så en case og spørger det er fint peanut skriver så vent eller noget i den stil jeg venter så og bliver trækket op på et tag hvor jeg får følgende af vide om at jeg ikke vil få en straf men blot en advarsel om det. Mener også at dit gang altid er involveret i cases hvor dit gang kommer og fortæller dig hvad der er fejl og ikke fejl. Jeg vil selv mene at det her Ban ikke er retfærdigt siden du også selv sagde at jeg ikke vil få Ban men en advarsel.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg er ikke helt sikker på hvordan gangets involvering er vigtig her. Så vidt jeg har forstået det, har dig og dit gang fået flere påtaler for failbase. Efter gentagende gange, hvor I ikke lever op til dette, modtager du selvfølgelig ban. Hvem der opdagede failbasen, og at det sker når et specifikt gang raider jer gør vel ingen forskel.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.