Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på creaMY


Maloni

Recommended Posts

Dit ingame navn: Maloni
Staff ingame navn: creaMY
Dit SteamID: STEAM_0:1:117653559
Staff SteamID: STEAM_0:1:106295230
Forklar situationen: 
Sit 1: Jeg påkører en person ved navn "Lil Magnus" og kalder ham en luder derefter kalder Magnus case og creamy kommer han løfter op i min bil og siger maloni stig lige ud, jeg hopper ud og bliver hevet op på taget af butik 3# derefter bliver jeg jailet med det samme i 300 sekunder og spørger chokeret ind til hvorfor han har jailet mig, derefter siger han for at tale grimt dette var min første interaktion med Lil magnus hvor jeg kaldte ham en luder en enkelt gang og fik ikke engang lov til at forklare min side af historien, han fortæller ikke engang hvorfor det er jeg bliver straffet indtil jeg spørger ind til det.

Sit 2: @Taroux bakker en person ned derefter kører han hen til siden af Cirkle K og bliver efterfulgt af mig @Hermione og @br1zzle som sidder i en vagt bil creamy tper så til Taroux og hiver ham ud af bilen, og taler med ham om at han har cdmet en person, mig br1zzle og hermione løber over til hans bil og slår den med en stunstick, næsten med det samme blive vi alle tre frozen midt ude i vejen og vi spørger derefter til hvorfor han har valgt at freeze os istedet for at tale med os, taroux får carban og siger jeg får 15 minutters carban for at køre en person ned hold kæft du er en bøsserøv, derefter hiver han taroux op på taget og jailer ham i 300 sekunder, derefter tper han væk vi står deroppe og kigger lidt efter at have boostet os derop, vi ser så at creamy på den anden side af taget står og tager en case så vi vælger at gå derover og sige safte vandi, vi blever så smidt ned på jorden hvor vi derefter kommer op til taroux igen og bliver sat ned, der siger vi så at vi må sku godt stå med vores ven især når du har jailet ham et sted hvor vi kan komme op til ham, derefter jobbanner han mig og br1zzle til imorgen kl 6 og fortæller slet ikke hvorfor det er vi bliver jobbannet derefter fortæller br1zzle mig så at i staff chatten har ham og creamy haft en dialog om at br1zzle har løbet rundt og slået som helvede selvom han slet ikke har og jeg har kun slået på bilen, på et eller andet tidspunkt hvor creaMY står og taler med taroux op på taget siger han så hans rigtige navn imens en helt tredje spiller sidder i bilen næsten lige ved siden af der hvor de taler, jeg hørte det dog ikke men det gjorde @Hermione og @br1zzle
Bevis: Br1zzle, Hermione, Taroux, de andre staffs vi har klaget til på teamspeaken


 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

I første case, hører creaMY at du kalder Lil Magnus for en luder, det giver vel god mening, at han jailer dig for det. Han behøver jo ikke at forklare dig, hvorfor du bliver jailet, da du godt burde vide det.

Taroux har kørt en person ned, får carban, og jail for at snakke grimt til ham?

I bliver vel jobbannet, for at stå og slå på en bil som vagt.

 

Som du beskriver det laver i ikke andet end at trolle rundt og provokere creaMY?!

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

I første case, hører creaMY at du kalder Lil Magnus for en luder, det giver vel god mening, at han jailer dig for det. Han behøver jo ikke at forklare dig, hvorfor du bliver jailet, da du godt burde vide det.

Taroux har kørt en person ned, får carban, og jail for at snakke grimt til ham?

I bliver vel jobbannet, for at stå og slå på en bil som vagt.

 

Som du beskriver det laver i ikke andet end at trolle rundt og provokere creaMY?!

 

 

 

Jeg kan godt se at vi har heller ikke helt været uskyldige på den her, men det betyder ikke at creamy skal bare nævn taroux' irl navn i en case, samt vidste jeg ikke at creamy hørte det fordi jeg var ikke klar over han var i området af hændelsen, desuden har jeg flere gange kaldt spillere for ludere uden nogen straf det handler jo selvfølgelig om staffens mening på situationen, men det kunne jo godt overvejes om han var lidt for hurtig på aftrækkeren.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi var ude på ballade og opførte os måske ikke helt pænt, men med det sagt så var creamy altså også aaaaalt, alt for hurtig. Maloni, Hermione og jeg var boosted op på circle k's tag, med hjælp af vores bil. Creamy teleporterer hen til os og virker totalt ligeglad med det vi siger til ham, vi får næsten ikke engang lov at tale ud. Vi bliver alle 3 beskyldt for at have stunstick abuset og spammet uden rent faktisk at have gjort det. Jeg synes det er ekstremt unfair, den måde vi er blevet behandlet på.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Maloni skrev:

Jeg kan godt se at vi har heller ikke helt været uskyldige på den her, men det betyder ikke at creamy skal bare nævn taroux' irl navn i en case, samt vidste jeg ikke at creamy hørte det fordi jeg var ikke klar over han var i området af hændelsen, desuden har jeg flere gange kaldt spillere for ludere uden nogen straf det handler jo selvfølgelig om staffens mening på situationen, men det kunne jo godt overvejes om han var lidt for hurtig på aftrækkeren.

creaMY forklarede til mig, at det var en fejl, at han kaldte ham hans fornavn, da vi normalt omtaler ham hans fornavn. Nu er det trods alt hans fornavn, og ikke hans fulde navn.

 

52 minutter siden, br1zzle skrev:

Vi var ude på ballade og opførte os måske ikke helt pænt, men med det sagt så var creamy altså også aaaaalt, alt for hurtig. Maloni, Hermione og jeg var boosted op på circle k's tag, med hjælp af vores bil. Creamy teleporterer hen til os og virker totalt ligeglad med det vi siger til ham, vi får næsten ikke engang lov at tale ud. Vi bliver alle 3 beskyldt for at have stunstick abuset og spammet uden rent faktisk at have gjort det. Jeg synes det er ekstremt unfair, den måde vi er blevet behandlet på.

Men havde i ikke slået på bilen?

Link til kommentar
Del på andre sites

53 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Men havde i ikke slået på bilen?

Jo men uanset hvad var det taroux der sad i bilen, som jo er med i vores gang. Så det burde jo være okay, der er jo den der regel som siger man gerne må have det sjovt med sine gang kammerater.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, br1zzle skrev:

Jo men uanset hvad var det taroux der sad i bilen, som jo er med i vores gang. Så det burde jo være okay, der er jo den der regel som siger man gerne må have det sjovt med sine gang kammerater.

Hvor var i henne da det skete?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

Først og fremmest bliver du jailet @Maloni Fordi du har kaldt Lil Magnus en luder. Du får jail med det samme ja, du har jo kaldt en spiller for en luder, hvilket ikke er acceptabelt. Efter det, spørger du ind til hvordan og hvorledes, hvor creaMY også giver dig en god forklaring på hvorfor du bliver jailet. Jeg har også jailet dig for at kalde en anden spille en luder, og det vælger du ikke at spørge indtil hvorfor eller andet, fordi du godt ved du har lavet lort i den.

 

Du klager fordi creaMY jailer dig for at kalde en anden spiller for en luder, og du ikke får lov til at sige noget. Jeg forstår ikke hvorfor du ikke klager over mig også? Jeg gjorde præcist det samme.  Jeg giver dig jail for at kalde en anden spiller luder, jeg tager fat i dig hiver dig op på et tag og jailer dig med det samme. Jeg siger til dig, at du har kaldt en for en luder hvorefter du siger JA. Helt det samme gjorde creaMY, så du har måske gået efter at provokere ham, som ZeNoxXi også skrev oppe ^.

 

Stun-Stick På Bil

I står og slår på en bil med en stun-stick når du/i er vagter. Det k

an godt være Lil Magnus slog på bilen, og den gik i stykker på det slag. Det gør dog ikke jer andre uskyldige? I stod jo alle og slog på den vagt bil med en stun-stick. creaMY som var på stedet på det daværende tidspunkt, vælger at give jer jobban fra vagt til næste genstart, hvilket jeg også synes er helt fair.

 

17 timer siden, br1zzle skrev:

Jo men uanset hvad var det taroux der sad i bilen, som jo er med i vores gang. Så det burde jo være okay, der er jo den der regel som siger man gerne må have det sjovt med sine gang kammerater.

Ja det er korrekt, han er med i jeres gang og det må man gerne, så længe det ikke forstyrre andre, og der ikke er særlig mange folk inde (Dog er jeg ikke sikker på regel er skrevet ned) I det her tilfælde var det ved mekanikeren inde i byen på P-pladsen, i stod og slog på bilen med jeres stun-stick og der kom adskillige personer samt biler forbi og hen på stedet. Der var også nogle forskellige personer der stoppede op, og kiggede. 

 

Sprogbrug

Jeres adfærd har helt sikkert ikke været på plads, og i opføre jer overhovedet ikke ordentligt.

Maloni  har kaldt forskellige spillere for en luder 3-4 gange, og han har fået jail for 2 af dem. Dit sprogbrug er i hvert fald ikke acceptabelt i mine øjne.

 

Br1zzle's Sprogbrug overfor en staff, synes jeg også er meget hårdt, og aggresivt. Br1zzle råber nærmest ind i mikrofonen, for at komme med sine udtagelser  "Hold dog kæft" "Taber" osv. Jeg synes det er mærkeligt at du reagere sådan, når man bare prøver at hjælpe.

 

 

Teakspeak

Efter episoden, sidder mig og creaMY i et staff rum på ts. Hermione joiner først, og siger "Bums" Og leaver igen. CreaMY kicker ham fra ts, og han joiner vores rum igen med samme kommentar "Bums" creaMY kicker ham igen med "Stop det" Han joiner vores rum igen, og siger bums hvorefter han bevidst bliver i rummet for at provokere. CreaMY mover ham væk fra rummet og det er det, troede vi.

Maloni joiner og siger "Bums" til creaMY. Han bliver kicket, joiner derefter og laver samme stunt og siger "Bums" igen og leaver

Link til kommentar
Del på andre sites

@Beetle tak for dit svar på situationen, jeg er ked af at sige men der er flere detaljer du har misforstået og pyntet på

1. ja jeg fik en jail hurtigt men jeg vidste ikke at man får jail for at kalde en person en luder 1 gang, jeg har kaldt andre folk for meget være ting og er aldrig blevet straffet for det, desuden gav creamy overhovedet ik nogle god forklaring ik fordi jeg Sir den var dårlig men den var eksakt han sagde du har kaldt en spiller for luder, og ik mere der bliver jeg lidt paf og klager over at man bliver jailet så hurtigt for en lille kommentar som jeg sagde pga et færdselsuheld, du har sikkert også kaldt nogen noget grimt fordi de påkørte dig. jeg vil godt have kunne forstået det hvis det var jeg havde jagtet ham igennem en længere periode men det har jeg ikke. 

 

2. Det var Lil Magnus jeg igen kaldte for en luder og det var næsten lige efter jeg var kommet ud af jail og var klar på at provokere Lil Magnus og det var det jeg gjorde jeg kaldte ham en luder ca. 5 gange med vilje for at irritere ham, det er også derfor jeg ikke klagede over det fordi der kunne jeg godt se at man ville give en straf

 

3. ZeNoxXi skrev vi provokeret creamy men det er bare en mindre fejl

 

4. jeg slog ikke på den vagt bil i spawn, jeg slog på tarouxes bil mens han sad i den så jo det gør os andre teknisk set uskyldige og nej det er ikke der hvor creamy giver os jobban han jobbanner os mens vi står op på taget og har boostet derop ca 3 minutter efter han er skredet fra os og har unfreezede os provokere vi ham så i en case og bliver konstant løftet ned af taget hvor vi igen booster derop derefter job banner han mig og hermione og br1zzle uden at sige noget og derefter fortæller br1zzle at vi har gået og slået på alt, hvilket ikke passer siden jeg har kun slået på tarouxes bil og hermione har måske været med til at slå på vagt bilen det kan jeg ikke huske. Jeg nægter ikke at vi burde havde fået job ban men igen han er ikke oplysende overhovedet.

 

5. nej vi er ikke ved mekanikeren vi står nede ved siden af Circle k på den smalle vej hvor der var ingen i nærheden, den eneste der blev provokeret var Creamy sim var i case med taroux uden for bilen og nej det var ingen andre end en dreng der sad afk i vores vagt bil og kom tilbage kort før vi alle blev job bannet

 

6. Jeg har måske ikke opført mig ordentligt men igen jeg har kun kaldt Lil Magnus for en luder ingen andre desuden i den case med br1zzle ude ved tunellen ved den lange strækning ved bunkeren var du på ingen måde hjælpsom du blev ved med at komme og sige til br1zzle at han skulle give dig bevis selvom han slet ikke skulle og var tæt på at straffe ham, jeg kender br1zzle nu rimelig godt til at kunne sige at det er bare sådan han generelt taler og når du bliver ved med at forstyrre ham kan man godt forstå lidt hvorfor han reagere sådan, desuden hvis du syntes det er for grovt at sige hold din kæft og taber så burde du måske få øget lidt tolerance.

 

7. Ja jeg vil godt give jeg ret i at det ikke ok den måde mig og br1zzle og hermione har behandlet både creamy og diverse spillere.

 

jeg har måske også skrevet nogen forkerte ting men det her burde opklare situationen lidt mere for dig

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen.

Jeg mindes ikke i var ved den smalle vej? I har holdt i spawn, og da creaMY tog jer, holdte i ved pakkeboksen ved Cirkle K. Det kan godt være jeg har taget fejl med mekanikeren.

 

 Det kan godt være han ikke oplyste dig om det, men som du nok selv ved trollede i lidt for meget i den her situation. CreaMY har siddet selv med 4 personer og har måske truffet nogle hurtige beslutninger. Du kan da lidt selv regne ud at du skal have en straf for den handling du/i har lavet. Som ZeNoxXi også har skrevet oppe, kan man godt selv regne ud når man har lavet lort i den. Jeg tænker da godt man selv kan regne ud, når man har kaldt personer en luder, at man kan regne ud man vil få en straf for den adfærd man har haft.

 

Jeg beklager hvis jeg har taget fejl i den her situation, i forhold til personer der deltog i de her cases, deriblandt også hvad der var blevet sagt. Jeg har ikke haft den største betydning i den her case, men jeg har alligevel spectatede og observerede  nogle ting jeg ikke synes der var i orden. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja vagt bilen var i spawn og vi holdt ved pakkeboksen på den smalle vej.

Og nej jeg vil ikke have regnet med at man bliver jailet for at kalde en spiller en luder i eb færdselsuheld, især ikke når det er ens første gang at man har gjordt noget mod den spiller

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Maloni skrev:

5. nej vi er ikke ved mekanikeren vi står nede ved siden af Circle k på den smalle vej hvor der var ingen i nærheden, den eneste der blev provokeret var Creamy sim var i case med taroux uden for bilen og nej det var ingen andre end en dreng der sad afk i vores vagt bil og kom tilbage kort før vi alle blev job bannet

 

Der var mange spillere i nærheden på daværende tidspunkt 🙂

81e5b88d439758822fea6d46f115ad7b.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Maloni skrev:

Og nej jeg vil ikke have regnet med at man bliver jailet for at kalde en spiller en luder i eb færdselsuheld, især ikke når det er ens første gang at man har gjordt noget mod den spiller

Der er vi to så vidt forskellige mennesker. Jeg kan ikke fordrage når andre mennesker kalder andre personer Luder, autist, m.m Eller andre grimme ting.

Det kan godt være du var i et færdselsuheld, men giver det dig lov til at kalde en en luder? Eller har jeg forstået det forkert?

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ser ikke et problem i, at han jailer dig, for at kalde en anden person for en luder. Det er ikke et sprog, vi ville have, at folk render rundt og kalder hinanden.

Det giver fint mening, at i får jobban for jobbet vagt, når i står og slår på en bil på åben gade. Jeg kunne så også forstå, at Jaxu allerede har haft taget fat i jer, hvor i stod og slog på en bil i spawn.

 

I må godt skyde/dræbe gang members uden en decideret grund, så længe det ikke er tæt på/forstyrrer andres rp.

Når i er vagter, skal i også sørge for, at være vagt for en butik (Gunshop, Bank osv.).

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.