Hop til indhold
Stavox

Video program


BIGSNACK

Recommended Posts

Jeg bruser selv ShadowPlay, men oplever konstant dårlige ting med det.

Fx: hver gang jeg starter min pc op SKAL jeg gå ind i Alt + Z menuen og slå optagelsen fra og til igen. Der er også bare andre gange hvor den slet ikke vil virke overhovedt. Men når det virker, virker det godt.

 

Men du kan evt. bare bruge Windows optagelses program, det er standard i Windows 10.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, BIGSNACK skrev:

Hej, drenge jeg har downloadet det der plays men det duer ikke hver gang jeg trykker save clip så sker der ikke en skid.

 

Jeg bruger medal.tv. Det er tusinde gange nemmere end plays vil jeg sige. Dejlig interface og nemt at gå til.
Når du kommer klippet uploader den automatisk, og du har klippet saved to clipboard på 2 minutter. 
Kan godt hjælpe dig med at installere det, hvis du har brug for det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er lidt forskelligt, hvad jeg bruger.

 

Når jeg spiller gmod, så optager jeg alt lige fra jeg starter spillet, til jeg lukker spillet med OBS. Hvis der er noget meget kort, som jeg bare lige hurtigt skal se tilbage på i gmod imens jeg optager med OBS. Så gemmer jeg de sidste 10 minutter med Shadowplay. Dog virker shadowplay ikke med Garry's mod 64-bit, og man skal derfor bruge "skrivebords-optagelse", som optager alt på din skærm. Det er et problem, hvis du har haft tabbet ud af spillet, fordi så kan du ikke se på shadowplay, hvad der har været sket i spillet imens du er tabbet ud. Det er blandt andet grunden til at jeg optager med OBS i baggrunden. 

 

Hvis du kun vil have beviser til cases, kan plays.tv anbefales, hvis det bliver sat op korrekt. Ellers så brug medal.tv.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, DEAGLEMEISTER 🍍 skrev:

For at sige det lige ud er Plays noget lort, fordi du skal lukke spillet ned, for at få det til at gemme klippet. 

 

Du kan lave en bind i settings, så du ikke behøver at lukke dit spil ned 😉 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.