Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban


Mathiasckv

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:157043121

Hvorfor skal du unbannes: Hej Stavox, jeg blev banned den 24. Oktober for Propabuse, CDMxManage, Troll, Grimt Sprog. Da jeg spillede inde på serveren mødte jeg en person, som der lidt tvang mig til at gøre en masse dumme ting fordi så ville jeg få nogle penge og jeg har nemlig ikke nogle penge så jeg tænkte det ville være en go løsning, men jeg kan ikke huske navnet på ham. Jeg er meget ked af det over hvad der er sket fordi alle mine venner spiller derinde og jeg kan ikke spille med dem. De har været så søde at ville skærmdele over discord, men ja jeg vil nu hellere selv kunne spille inde på serveren igen, og jeg lover at jeg nok skal la vær med at gøre dumme ting igen og overholde reglerne.  

Jeg håber at i vil overveje at unbanne mig eller måske bare ikke give mig perm ban. 

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er bare lidt sjovt, at i casen nævnte du overhovedet ikke noget omkring en anden person, der havde fået dig til at gøre dette. Stop nu med at lyve og kom med en ordentlig forklaring i stedet. 
Det med ingen penge tvivler jeg på, eftersom du kørte rundt i en Ford raptor. Ved ikke om du @Dynn kan tjekke op på hvor mange penge han har ingame?

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Dynn skrev:

6fRqVwk.png

Umiddelbart ligner det ikke at du mangler penge. Udover det, så er det heller ikke en grund til at bryde så mange regler. Slet ikke med 199 timer på serveren, som du ellers i casen benægtede at du havde. Når jeg kommer hjem, finder jeg lige min video på episoden, så kan du se om du vil ændre forklaring eller ej.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ok jeg vil gerne se videoen, men grunden til at jeg ikke nævnte noget om en anden person var fordi at han ville blive meget sur på mig og sagde at han kunne gøre så jeg aldrig nogensinde kunne spille inde på serveren igen. Men det kan jeg heller ikke nu fordi jeg har perm ban 

Og jeg synes ikke at 372 k er meget fordi jeg bruger mange penge på guns

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Så er videoen klar: 

 

 

Når man har set videoen, og så ser på din straffehistorik indenfor de sidste to måneder, synes jeg ikke du virker særlig interesseret i at spille på serveren. CGI1paM.png

 

Der er også mange flere straffe før d. 07-08-2019 som er en blanding af bans, jails, carbans, kicks og jobban.

 

Hvad har du at sige til det?

Link til kommentar
Del på andre sites

hov undskyld, altså den eneste rigtig grundt til at jeg gerne vil der ind igen er jo fordi at jeg synes det er en virkelig god server. Jeg nød også virkelig den tid jeg spillede derinde indtil jeg fik ban, jeg havde en masse sjove oplevelser og nogle knap så gode, men ja som sagt spiller mine venner derinde og jeg kan ikke spille med dem og det er meget træls. Hvis i vil give mig en chance til vil jeg blive meget glad, og skal nok prøve at overholde reglerne. Min lillebror ar også fået sin egen steam nu så han spiller ikke på min mere. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.