Hop til indhold
Stavox

Evocity | Bunker base, solgt videre af Snoopi. (Igen, igen)


Xean -.-

Recommended Posts

Hejsa.

Det er ved at være noget tid siden jeg har bygget basen.

Men @Snoopi har solgt en af mine base videre, og hans ven Ebola, har fundet E2'en som jeg havde gæmt i den og fjernet den.

 

downie[sx].txt

 

Jeg beklager navnet, men tænker ikke der er meget andet at gøre end at give den gratis aligevel, da der er sådan nogle tabere på serveren 🙂

Så er det også et perfect sted at spræde opmærksomhed, ang. scammers, Snooopi [STEAM_0:0:102201840], Ebola [STEAM_0:1:181167136] og Den Dejlige ged [STEAM_0:0:76409967] (Han skifter ret tit navn), er dem som jeg har set scamme. Skriver dette så i ved hvem i ikke skal sælge baser og E2'er til i fremtiden 🙂

 

OBS: Tror stadig min E2 er gæmt i den, men skal self. nok lade være med at bruge den, ellers er den i taget i starten af bunkeren (Der hvor den går nedad, lige efter døren), hvis det giver mening, kunne ikke lige tage screenshot da den var låst.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Dynn skrev:

Det er noget med, at man kan forhindre det med dupebeskyttelse 😉 

Jeg var Junior der jeg solgte basen til ham, enten så virkede det ikke ellers måtte jeg have gjort det forkert. (Nok den sidste)

6 timer siden, MRBennetsen skrev:

Nogle folk altså! 😞

 

Hvorfor sælger man noget som helst til dem @Mic (Snicker :))? 🙂

Det er lang tid siden, som jeg skrev lige over din kommentar, der var Snoopi ikke rigitgt kendt for at være en taber, lol.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.