Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] unban


stuntcomedy

Recommended Posts

  •  

______________________________

SteamID:STEAM_0:0:216956421

Hvorfor skal du unbannes: grunden til jeg skal have unban er fordi at jeg vil blive bedre til at spille på stavox og læse reglerne flere gange så jeg kan huske dem jeg beklager for det jeg gjorde sidste gang venlig hilsen Victor

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @stuntcomedy

 

Glad over og høre du gerne vil ind på serveren igen.

Fik læst din begrundelse og har også kigget din stafhistorik igennem.

 

Du har spillet ialt 66 timer her inde. Du har på den tid fået ialt 3 ban. 

Hvordan vil du selv mene, vi kan sikre os at dette ikke kommer til og ske i fremtiden, hvis vi siger du får "Unban" ??

 

Håber og høre fra dig. 😄 

//Else

Link til kommentar
Del på andre sites

Goddag @Else den gang der jeg spillede for sidste gang inde på serveren der keder jeg mig og så tænk jeg at jeg kunne finde på et eller andet sjovt,   så begyndte jeg med og gøre noget med bilerne som jeg ikke kunne være bekendt og disse ting Prop abuse, prøver at stikke af hvis jeg kunne komme ind på serverne igen vil jeg jo begynde og tænk over de regler og de konsekvenser jeg fik sidste gang og jeg respektere meget vis jeg ikke må spille på severne mere. med venlig hilsen fra @stuntcomedy

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber på den angivne dato, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.