Hop til indhold
Stavox

[Solved] Aften og solnedgang i Evocity og Rockford


Niko Fra Kommunen

Recommended Posts

Jeg syntes vis det skulle være sådan 'RIGTIGT' RP, så kunne det være fedt vis der er bestemte tidspunkter f.k.s klokken 18:00 ville der blive 'sol nedgang' og kl 20:00 ville det blive aften. Ved ikke om det er for meget eller om det ikke er muligt. Det kunne vel bare se fedt ud med sådan nogen detaljer som om det var 'VIRKLIGHED'.

 

M.v.h Niko Fra Kommunen 

🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

31 minutter siden, D A L L E skrev:

Forslaget har været der op til flere gange.

Det kræver vidst for meget på serverene.

 

31 minutter siden, D A L L E skrev:

Forslaget har været der op til flere gange.

Det kræver vidst for meget på serverene.

Det kræver for meget på klienten

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu er jeg ikke helt sikker men jeg tror ik det kræver formeget på klienten at ændre himlen til et pixileret billede af en solnedgang men personligt vil jeg ikke have det, det er en unødvendig quality of life addition og ingen vil syntes det var fedt efter 2 dage

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, D A L L E skrev:

Var ikke helt sikker, men det lyder rigtigt 🙂 

 

9 minutter siden, Maloni skrev:

Nu er jeg ikke helt sikker men jeg tror ik det kræver formeget på klienten at ændre himlen til et pixileret billede af en solnedgang men personligt vil jeg ikke have det, det er en unødvendig quality of life addition og ingen vil syntes det var fedt efter 2 dage

Det kræver for meget på din klient... Altså der er StormFox, som æder alle dine FPS. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.