Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban


Taroux

Recommended Posts

Du respekter ikke Run, jeg snakker med dig at du ikke skal snakke sådan til Run. og så sagde vi til Run, Hvis han ikke kan respekter dig må du godt bane ham i en dag, for at ikke at respekter Staff. Jeg havde også snakket med dig om at du skal skrive pænt til Run. Det er det du skriver til Run (OOC) Taroux Unknown: RuN du skal ik bruge advert til det der... fat nu noget. (OOC) Taroux Unknown: Du er f*cking admin..). Du siger også mange gang at han er en dårlige admin til mig hvor jeg siger at det skal du ikke siger + til Run sagde du det også.



 

Link til kommentar
Del på andre sites

Første gang Du Disrespektrede mig, fik du 300 sekunders jail. Bagefter sagde du: Du er en forfærdelig Admin og du ikke gør dit arbejde godt nok osv. Derfor valgte VI (Mig og staff som jeg snakkede sammen med på det tidpunkt som var: Nejki, Mute og Greenberg.) at bande dig i en dag fordi at du ikke gav mig den respekt som jeg skulle have.

 

+ '' (Det kan godt være at han er ny... Men derforkan han stadig snakke med de andre admins, Som rent faktisk er erfarende admins) '' er også ret meget disrespekt overfor mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Taruox så har vi intet bevis med ''hold kæft'' tingen, men det betyder ikke at du ikke respekterede mig (som du skal) derfor må jeg gerne banne dig fordi du syntes at du bare lige kunne sige at jeg var en dårlig admin og jeg ikke gjorde mit arbejde godt nok, hvis du har sådan en kommentar så må du sige det på en pænere måde så vi kan snakke normalt sammen og at jeg ikke behøver at banne dig fordi at du ikke respektere dig når det helt klart var dig der gjorde noget forkert.

Link til kommentar
Del på andre sites

Nejki- Bare fordi han er ny giver det ham ikke ret til at afprøve comands på folk som han noget imod! Alt for mange børn er admins!

Det er ikke det jeg siger ved det, jeg siger bare at han er ny. og skal ikke på første dag kunne alle commanders

Link til kommentar
Del på andre sites

@Lås Døren Søren Det giver ingen mening det du snakker om. Du siger han ikke kan finde ud af at banne folk. Der er da ikke noget galt i det her ban? Har har jo også snakket med nejki om det som som nejki siger og spurgte om hjælp. det er jo derfor det tog ekstra tid. Og hvorfor siger du han afprøver alle sine commands af, når han jailer 1 person med god grund og banner en person med god grund? og hvad er der galt i at vi har "børn" som admins da halvdelen af serverens spillere er den alder?


@Taroux Der er ikke noget galt i dit ban hvis du har disrespektet en staff. At der gik noget tid inden du fik er jo sikkert fordi han er ny og spurgte andre til hvad han skulle gøre som nejki siger.og man kan ikke bruge gag og mute da dynato har fjernet den da den trækker meget ned på serveren og bliver aldrigt brugt, så virker ban lige så fin. hvis du disrespekter en admin kommer du jo ikke udenom et ban. Hvis du syntes det er et unfair ban så syntes jeg heller du skal lave en staff klage hvis du mener du ikke har gjort noget forkert istedet for at diskutere det i en unban request. Hvis du vil unbans burde du fokusere på hvad du har gjort forkert og hvad du har lært istedet for hvad staffen har gjort forkert. Det er jo trosalt dig der har gjort noget forkert Hvis du disrespekter staff. Han arbejdede jo sikkert også så hurtigst muligt for at få svar fra ander om hvad han skulle gøre. Han er jo ny så han ved jo ikke alt hvad han skal gøre i alle situationer

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.