Hop til indhold
Stavox

[Solved] Rigspolitiets Anssøgningformular


Anders Buch

Recommended Posts

Hej alle sammen

 

Jeg forlod Rigspolitiet idag da jeg ikke følte at tingene blev behandlet ordentligt.

Som i nok ved, vandt Bimse posten som Rigs. problemet er at jeg synes at det er unfair

at staff's eller andre bare kommer ind uden at skrive en velformuleret ansøgning. Der er

mange er jer spillere som rigtig gerne vil det. SÅ,

 

Mit forslag til jer, er at der kommer en fast ansøge form hvor dit rank/kompetencer er fuldstændig irrelevant.

Alle skal ansøge på lige fod, for at gøre det fair for alle. Det er retfærdighed til alle jer som aldrig fik chancen.

HOS er ikke fan af denne ide. Men jeg er ikke bange for at skrive hvad der burde være rigtigt at indføre!

 

Mange fra ledelsen støtter dette forslag.(og nogen gør ikke)

 

Forslag kortsagt: Demokratisk afstemning, alle i ledelsen SKAL stemme om ansøgere, Alle skal skrive en ansøgning uanset rank eller kompetancer. 

 

#AfskafFreePasses

Link til kommentar
Del på andre sites

Det kommer nok ikke som et chok for de andre medlemmer af Rigspolitiet, at jeg er modstander af, at der lukkes folk ind udenom ansøgningerne. Normal praksis for optagelse er, at samtlige Vicerigspolitichefer og Rigspolitichefen snakker om kandidaterne og stemmer. Det er ikke tilfældet, når de bare lukkes ind. Processerne betyder noget, og de kan ikke bare springes over.

 

Head of Staff har jo bestemt, at valget af Rigspolitichefen skulle være demokratisk, og at Anders Buch ikke selv måtte vælge en afløser – det er også helt fint. Men den valgproces var elendig. Ingen af kandidaterne havde mulighed for at komme med nogen beskrivelse, af hvad de havde tænkt sig. Det blev en popularitetskonkurrence, og havde vi gjort det anderledes, var resultatet nok ikke blevet det samme. Men når HoS har et ønske om, at vi skal vælge demokratisk, så kan jeg ikke forstå, at vi skal tilsidesætte samme logik, når det gælder Vicerigspolitichefer. Det ene behøver da ikke at udelukke det andet. 

 

Hvis regler kan diktere hvordan Rigspolitichef-rollen skal gives videre, kan regler fandme også diktere hvordan Vicerigspolitichef-rollerne fordeles.

Du har ret Anders, og du har min støtte!

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Houston skrev:

Det kommer nok ikke som et chok for de andre medlemmer af Rigspolitiet, at jeg er modstander af, at der lukkes folk ind udenom ansøgningerne. Normal praksis for optagelse er, at samtlige Vicerigspolitichefer og Rigspolitichefen snakker om kandidaterne og stemmer. Det er ikke tilfældet, når de bare lukkes ind. Processerne betyder noget, og de kan ikke bare springes over.

 

Head of Staff har jo bestemt, at valget af Rigspolitichefen skulle være demokratisk, og at Anders Buch ikke selv måtte vælge en afløser – det er også helt fint. Men den valgproces var elendig. Ingen af kandidaterne havde mulighed for at komme med nogen beskrivelse, af hvad de havde tænkt sig. Det blev en popularitetskonkurrence, og havde vi gjort det anderledes, var resultatet nok ikke blevet det samme. Men når HoS har et ønske om, at vi skal vælge demokratisk, så kan jeg ikke forstå, at vi skal tilsidesætte samme logik, når det gælder Vicerigspolitichefer. Det ene behøver da ikke at udelukke det andet. 

 

Hvis regler kan diktere hvordan Rigspolitichef-rollen skal gives videre, kan regler fandme også diktere hvordan Vicerigspolitichef-rollerne fordeles.

Du har ret Anders, og du har min støtte!

Kunne ikke have sagt det bedre. Fine ord @Houston!

Link til kommentar
Del på andre sites

56 minutter siden, Bims skrev:

sindssyg en måde at hænge bimse ud på, av av av buch. thats cold.

Han bad selv om det. Man får hvad man betaler for. Kunne ikke tale ham til fornuft så brugte min stemme her.

 

 

vi diskuterede i rigspoliti gruppen og det gik som forventet ikke godt. Jeg er bare så træt af at alting handler om autoritet. Der skal være en fast struktur frem for halv demokratisk/diktator måde at køre ting på. Alle spillere fortjener at få en chance. 
 

Så håber virkelig at jeg kommer igennem til jer. @eksonic du blev virkelig sur men se selv resultatet af dette post. Det fungere bare ikke. Vær nu sød og vedtag det, jeg er ude af styrken anyways. Så du kan vælge at straffe mig. Men straf ikke spillerne!

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Anders Buch skrev:

Han bad selv om det. Man får hvad man betaler for. Kunne ikke tale ham til fornuft så brugte min stemme her.

 

 

vi diskuterede i rigspoliti gruppen og det gik som forventet ikke godt. Jeg er bare så træt af at alting handler om autoritet. Der skal være en fast struktur frem for halv demokratisk/diktator måde at køre ting på. Alle spillere fortjener at få en chance. 
 

Så håber virkelig at jeg kommer igennem til jer. @eksonic du blev virkelig sur men se selv resultatet af dette post. Det fungere bare ikke. Vær nu sød og vedtag det, jeg er ude af styrken anyways. Så du kan vælge at straffe mig. Men straf ikke spillerne!

Du gik lige fuld white knight. Jeg kan godt se, at i virkelig kæmper for nogle online rettighe der, men come on. Kan i virkelig gå så meget op i det? 
En gang for alle, sådan her har det ALTID været, og sådan kommer det nok til at forsætte. Som @Houston selv sagde til mig tidligere i dag, "Metro gjorde det, du (Vito) gjorde det, selv Buch har gjort det"
Du er for personligt involveret i sådan nogle ting her, lad det nu ligge.

 

#AfskafDobbeltmoralskeSpillere?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Anders Buch skrev:

Han bad selv om det. Man får hvad man betaler for. Kunne ikke tale ham til fornuft så brugte min stemme her.

 

 

vi diskuterede i rigspoliti gruppen og det gik som forventet ikke godt. Jeg er bare så træt af at alting handler om autoritet. Der skal være en fast struktur frem for halv demokratisk/diktator måde at køre ting på. Alle spillere fortjener at få en chance. 
 

Så håber virkelig at jeg kommer igennem til jer. @eksonic du blev virkelig sur men se selv resultatet af dette post. Det fungere bare ikke. Vær nu sød og vedtag det, jeg er ude af styrken anyways. Så du kan vælge at straffe mig. Men straf ikke spillerne!

Altså er din hjerne kogt helt sammen eller hva sker der?

 

Til jer der ikke ved hvad det omhandler, så addet jeg 3 til styrken uden en ansøgning, og så Buch fandme gal, fordi det har han jo ikke selv gjort.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

@Bimse👌 Lad mig lige få en ting på det rene. Jeg går ikke ind for at nogen får en nem adgang. Hvis du overhovedet har fuldt med da jeg kørte styrken, ved du at der var fuld fokus på netop til. 
 

Jeg sørgede for at det forgik demokratisk. Fordi at det er fair og så er der ikke noget brok. 
 

udover det. Var jeg faktisk en person som valgte at beholde hele Vito’s gamle styrke på trods af at nogen måske var kommet ind uden ansøgning. Folk fik en chance for at vise at de ville.

 

Sidst men ikke mindst. Hvis jeg på NOGET tidspunkt skulle have taget nogen ind hvor at det ikke kunne virke 100% demokratisk, ville det være Hejmeddig & Teta. De ansøgte på skrift. Men blev stemt ned. Efter at det skete, tog de fat i mig og det endte med at de blev ansat alligevel. Tog det derefter op med rigspolitiet da vi snakkede om ansøgere på TS/Dis og folk var cool med beslutningen.  Teta og Hejmedig fik en chance, brød de den. Så røg de. 
 

Så min konklusion er at jeg indrager min styrke i beslutningen. Der var ingen der sagde noget imod til at de fik prøve da jeg kom med ideen. Så nu du kan fandme ikke sammenligne på nogen som helst måde!
 

Jeg er ingen frihedskæmper @eksonic Men efter at du stort set svinede mig til for at have ret i rigspolitiet, hvilket bare var ren konstruktivt da det ikke fungere. Hvad forventer du så at jeg gør?

 

I stedet for at komme med en konstruktiv kommentar, kalder du mig bare dum? Ehm. Undskyld mig men, læste du overhovedet houstons besked eller Lunds? Osv. Der var et flertal for ændringer i gruppen, alligevel vil du ikke gribe det an. Så lægger jeg det bare op her da du er fuldstændig ligeglad.


@Emoyly / @Dynn Vil i være nogle guttermand og tjekke rigspolitiets diskussion? Og evt prøve at se det fra vores side af.. Selv spillerne her synes at det kunne være mega fedt! Så det ville betyde utrolig meget hvis i kom med jeres input 🙏 

 

Okay hvis alle lige holder inde med deres vrede så kan vi se det konstruktivt an. Ellers læs lige houstons besked først. 
 

facts to know:

 

- bimse kører det på den hans måde, og det kan han indtil andet er sagt pga den gamle måde

 

- der er et større flertal i gruppen om at det skal ændres

 

- forslaget her ser ud til at give pote, hvilket jeg er utrolig glad for

 

Så lad os kigge på disse ovenstående fakta. Nu er spørgsmålet bare hvad der kommer til at ske. Jeg synes at Houstons forklaring var on point. Han forklarede det helt klart bedst, tak igen Houston.
 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Anders Buch skrev:

@Maloni Som jeg skrev før(læs igen).. Det er ikke iorden og det skal ændres. Jeg snakker i det mindste ikke udenom problemet.

 

Det er et issue, lets fix it together! 🔧

Så hvorfor er det du aldrig gider at nævne at du selv er en del af problemet.

Link til kommentar
Del på andre sites

33 minutter siden, Maloni skrev:

Så hvorfor er det du aldrig gider at nævne at du selv er en del af problemet.


 

Er det ikke netop det han gør? Han erkender jo, at han selv har været en del af problemet, men ønsker at rette op på det. Det er i hvert fald sådan jeg forstår det. I could be wrong? 🤷🏻‍♂️

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.