Hop til indhold
Stavox

PENI.Z Menu


Maloni

Recommended Posts

PENI.Z Fungere som et interaktiv hud som kan bruges til at udføre diverse opgaver og er styret af ens numpad Det er et krav at have en numpad til at bruge Huden men du kan bruge alle funktionerne med chat commands
E2en kan kun købes ingame i tableten i Auxera Dupes appen, dette gør også at du kan downloade e2en med det samme

Her er en liste over alle de funktioner

   Køb diverse ting i forskellige mængder fra Weapons Corp og SilkRoad

   Tilføj hele dit gang til en dør

   Starte Handlinger

   Opdater job

   Fungere som en læge E2

Her er en liste over alle chat de chat commands der er i e2en

   .req - Anmoder om penge fra en specifik spiller

   .send - Sender penge til en specifik spiller

   .addgang - Tilføjer hele dit gang til den dør du kigger på

    .buyid - Bestiller en genstand fra en butik. Liste over produkter: https://stavox.dk/dash/storeproducts.php

    .shp - Sætter pris per liv (Kan kun ses og bruges som læge)

Her er en video der viser huden:

  p.s til alle der mener det er en kopi af aid.z det er det bare ik fordi med aid.z kan man ikke bestille våben længere

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Maloni skrev:

p.s til alle der mener det er en kopi af aid.z det er det bare ik fordi med aid.z kan man ikke bestille våben længere

Erhmm, så fordi man ikke kan bestille våben er det ikke en kopi? Det ville jo svare til at lave SaxoBank, men bare med en ekstra detalje, eller funktion som den originale ikke kan.

 

Nu er det ved at være noget tid siden jeg har set aid.z, kan din noget andet som aid.z ikke kan (udover at bestille våben)?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Mic (Snicker :)) skrev:

Erhmm, så fordi man ikke kan bestille våben er det ikke en kopi? Det ville jo svare til at lave SaxoBank, men bare med en ekstra detalje, eller funktion som den originale ikke kan.

 

Nu er det ved at være noget tid siden jeg har set aid.z, kan din noget andet som aid.z ikke kan (udover at bestille våben)?

Den er bare boss ej jeg har bare fået opgaven af Emoyly til at fix aid.z så det gjorde jeg og så fik jeg lov til at redesigne hele bundet

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.