Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban request Klods Far


Flixx

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:239859462

hvorfor skal du unbannes: Hej jeg vil gerne have unban fordi mig og 3 drenge fra min klasse skal holde et Lan der vare for fredag til lørdag. Vi har aftalt at vi vil spille inde på stavox men du hvor jeg har fået Ban kan jeg ikke være en del af fællesskabet. Jeg fik ban for grimt sprog og copbait (hvilket jeg ikke har gjordt) og nogle flere ting jeg ikke kan huske. Det skal lige siges at det her Lan er en årlige tradition som mig og drengene laver som vi kun laver 1 gang om året og denne her weekend er den eneste hvor vi alle sammen kunne. Hvis det er nødvendigt kan i godt banne mig lørdag kl 18:00 det er nemlig der lanet slutter det starter fredag kl 15:00

- Andreas/ Klods Far

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Grund: Grimt sprog efter advarsler (perkersvin), prøver at lyve, copbait, micspam

Navn: Klods Far

AdminID: STEAM_0:1:39487210 - Maxx0758 [senioradmin] - Profil

Unban: 04-12-19 21:21

Banned: 27-11-19 21:21


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Hej Klods Far.

Vi startede ud med en case om en bøde som du ikke føler er retfærdig, her sagde du blandt andet "Homo" og "bøgse lort", hvor du fik af vide at du skal snakke ordentligt.

Jeg begynder herefter at spectate dig, og ser så ca 9 minutter efter casen, at du kører rundt i en rød Mercedes, har har det meget sjovt med at synge højt og køre ind i ting, foran en politibetjent. Når betjenten så begynder at løbe efter dig, begynder du bare at køre stille og roligt væk fra ham. Når han så stopper med at følge med, så bakker du straks tilbage og laver et eller andet ulovligt så han vil følge efter dig. Det er copbait. I mens du så gør det, så kører du rundt og skriger "babu babu" hele tiden, og når du så til sidst bliver kørt over, siger du lige "perker svin", og respawner. 

 

Alt dette kan du se i videoen her: 

Chatten er skjult da den ikke har relevans for sagen.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det må du meget undskylde nogle gange kan jeg bare godt blive en lille smule sur når jeg ikke får min vilje og det er noget jeg er blevet født med. Jeg vil bare blive så glad hvis jeg kunne få unban til det her lan fordijeg gerne vil være med til at spille sammen med mine venner inde på serveren. jeg lover at jeg ikke kommer til at gøre noget dumt hvis du vil give mig en chance undskyld. jeg har bare ikke lyst til at være den eneste der ikke er med i fællesskabet det hele ender med at jeg bare kommer til at ligge i sengen og kede mig.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.