Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request


Go8g9e

Recommended Posts

SteamID: STEAM_1:1:181136857

Hvorfor skal du unbannes: Det starter med at jeg er politi, og så køre jeg rundt for at lede efter nogle der ikke følger loven. Da der er en der holder midt ude på vejen vil jeg "selv sige" så køre jeg bare forbi for at være sød, og ikke være den der betjent som bare ja i ved. Der efter drejer jeg til venstre, da de køre hurtigt efter mig og siger ind til siden, men jeg siger "i skal bare være glade for at jeg ikke gav jer en bøde drenge." eller noget i den stil. går ud fra de er tyve eller borgere eller noget i den stil, ved bare de ikke var betjente. De bliver så ved med at følge efter mig. Og forstyre mit arbejde. Efter jeg er kørt lidt så er de der stadigvæk og begynder og tale grimt til mig og igen forstyre mit arbejde som betjent. Så synes jeg det var nok og sagde drenge ind til siden så vi kan tage en snak. Sagde at de ikke skulle forstyre mit arbejde og tale grimt til politiet. Der for giver jeg dem en bøde på 500 kr og siger den er for at i snakker grimt til mig og forstyre mit arbejde. Første gang betaler ham der kørte bilen ikke, så er jeg sød at give ham en mere bøde, og ikke bare sætter ham i fængsel. Men den bøde betaler han heller ikke, så sætter jeg ham i fængsel. og tager hans bil. Imens jeg er ved det, bliver jeg tp'et af en staff ved navn "tjulle"  han caller admin på hvorfor han skulle i fængsel, da jeg siger at han forstyre mit arbejde og taler grimt til mig og at jeg kun giver en bøde på 500 kr. Det ligner også at tjulle fårstår hvorfor jeg satte ham i fængsel, men lige pludselig siger han at jeg før som er like 10 minutter siden at han callet satff, over haldet ham fra højre side, han holder stille midt ud på vejen men prøvede bare at være god betjent, ved godt som betjent at jeg burde måske have stoppet ham. Og det er jeg også meget ked af. Men han caller staff på hvorfor jeg satte ham i fængsel, men skifter sag midt i det hele. Tror bare tjulle hørte efter, men jeg siger at du holdte midt ud på vejen, så jeg kørte bare helt lige ud og stadig ikke ramte ham. Det er ikke en overhældning da det er ham der holder midt ud på vejen. Jeg drejer ikke bare lidt til højre men slet ikke! Det jeg prøver at sige til ham og tjulle altså adminen, er at det ikke er en overhældning. Kan mærke at vi ikke kommer videre og at det er hans ord mod mit. Så jeg prøver at sige det på en anden måde. HYan siger så lige pludselig at hans ven har et video bevis, og siger at han bare kan sende det. der går 15 sekunder, da han siger videoen er på 78% til at den er uploaded. der går så like 10 sekunder hvor han siger til tjulle at videoen er blevet væk eller han prøver at sige noget med at hans ven har kommet til at gøre en fejl. Der efter bliver der helt stille i 10 sekunder eller noget i den stil. Hvor jeg bliver bannet i 3 dage for at "Prøve at lyve i case, men bliver opdaget og er pludselig ikke sikker" Jeg lyver ikke i case da det er ord til ord, og der der ikke er beviser på jeg gjorde det eller ej. Jeg bliver ikke opdaget i at lyve da jeg prøver at sige det på en anden måde så de måske forstår, og at adminen ikke ved hvad der er sandt fordi hun ikke har været der. Jeg får ikke lov til at tale ud, for jeg bliver bannet. 


I skal vide at jeg tager rp meget seriøst, og det er også der for jeg har brugt meget lang tid på at skrive det her.

Link til kommentar
Del på andre sites

Da jeg kommer og spørg ind til episoden, forklare du en ting her påstår du at det du fortæller mig er sandheden og holder kraftigt fast i den forklaring. 
Efter jeg bring modparten i casen, ændre du din historie til noget andet. Lidt længere inde i casen, når videobeviset bliver bragt op, siger du at du pludselig ikke er sikker i din sag, da det er længe siden. 
Da jeg forklare dig at det lyder meget som om du prøver at lyve overfor mig, forklare du mig igen at det er så længe siden nu, at du ikke kan huske hvad der er sket. 
Jeg modtog et videobevis, som også modbevidste hvad du fortalte mig, hvilket jeg nævnet overfor dig. 
Dog forstår jeg ikke at, du ikke kan huske hvad der skete. Casen bruge vi 10 min på, så du burde meget gerne kunne huske hvad der skete. 

Siden du kommer med en helt 4 ting her i banrequesten end du gjorde i casen, syntes jeg 3 dage er en fair straf, for du ændrede din historie op til flere gange. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ændre min historie, fordi som jeg også har sagt før at vi ikke kom videre i casen det var ord til ord, og hvis du har video af det, så burde du også meget gerne kunne se at det var ord til ord. Da ville jeg prøve at forklare det på en anden måde, så du måske ville forstå det. Hvis du stadig kan, vil jeg meget gerne se denne video som han sagde der blev væk, for jeg vil sige at han holdte midt ude på vejen, så kunne det være at du kunne have givet mig jobban hvis du vil sige det ikke er i orden politi arbejde.  Men at blive bannet for at lyve. Jeg lyver ikke ved at omformulere mine ord for dig, men det kan godt være du har misforstået noget, for når jeg selv husker tilbage kan jeg godt høre at det lyder som om jeg prøver at lyve mig ud af casen. Men jeg ville altså bare omformulere for dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Du prøvede ikke kun at omformulere dig, du ændrede din historie og kom med nye inputs, samt fjernede noget information som du havde fortalt. 

Jeg gemmer ikke videobeviserne, da jeg vurderede at det du sagde ikke passede sammen med videoen. 
 

Hvis du selv mener du "bare" ændrede din forklaring og om formulerede dig, så tænker jeg du lære noget af at få ban, da jeg høre det som løgn. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.