Hop til indhold
Stavox

Skoleopgaver


Timu h

Recommended Posts

1 time siden, Sandfeld skrev:

Men hvad med at komme med nogle ordentlige klager, istedet for at høre om dit triste liv og hvordan du hader skole.

Det er en klub der handler om at hade skolen, hvorfor og hvordan, samtidig med at man kan klage over alle de triste ting skolen har. Det er jo “skole hadernes klub”

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Timu h skrev:

Det er en klub der handler om at hade skolen, hvorfor og hvordan, samtidig med at man kan klage over alle de triste ting skolen har. Det er jo “skole hadernes klub”

Stop med at være så trist? Du kunne måske begynde at få nogle venner i skolen, så det bliver sjovere. Samtidig kunne du måske gøre en indsats, så det ikke var ligeså kedeligt. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Sandfeld skrev:

Stop med at være så trist? Du kunne måske begynde at få nogle venner i skolen, så det bliver sjovere. Samtidig kunne du måske gøre en indsats, så det ikke var ligeså kedeligt. 

Jeg har en del venner i skolen, og jeg har gjort en del for at prøve og gøre det interesant. Hvis du bliver så irriteret kan du jo også bare ignorere mine opslag

Link til kommentar
Del på andre sites

23 timer siden, Timu h skrev:

Det er en klub der handler om at hade skolen, hvorfor og hvordan, samtidig med at man kan klage over alle de triste ting skolen har. Det er jo “skole hadernes klub”

Stupid

 

Klubben var fra start en klub til at klage ja, men lad da vær'. Lad vær' med at tage det så seriøst. Og så lad da vær' med at klage over skolen... tænk på dem i Afrika, du skal være glad for skole... Det har de jo ik...

 

**DUM REACTIONS INCOMING**

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.