Hop til indhold
Stavox

[Solved] Anti-Aflog i politijagt, standsning osv.


Guzern
 Del

Recommended Posts

59 minutter siden, Guzern skrev:

Hej. 

Mit forslag lyder på at der bliver sat en stopper for de idioter som leaver lige før de får en bøde/arrest af politiet, hvis de fx lige er blevet stoppet efter en flugt.

Løsningsforslag: Alle "Bed om at stop", stop bil ting, battering ram, tazes og bøder sætter en timer på en person(fx 3 min). Hvis at personen så leaver mens at den her timer er aktiv, vil bilen han har spawned have "scrap-markøren" i cardealeren ligesom hvis man leaver med en hjulklemme på bilen.

Yderligere løsninger og input er som altid værdsat. 

Mega godt forslag er så træt af når man endt har smid en i fængelse eller er ved at give dem en bøde og de bare leaver havde for et par dag siden nu at jeg var sat efter en en person som var flygt fra en af min kollegar vi fik har stoppet og smidt en fængelse da vi konfisker hans bil leaver han få at join server 2 hvor han kun få siden bil igen hvilket jeg ikke synse man skulle havde lov til det sam med job biler har været ud for hvor en taxa cheffør som fik en bøde og næget at betale den flere gang blev han smidt i fængelse vi nåde kun lige at få den på pd og sat hjuleklemme på da han skifter væk fra job til et anden job for at kun få en ny bil at køre i så håber det også kan tilføjs til job biler.

 

undskyld for stave fejl ( men er ordblind)

Redigeret af John Hudson
  • Sødt 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Dette forslag lyder faktisk som en dejlig løsning mod "Combat-Log" som det kaldes i nogle andre spil.

Det vil hjælpe endnu mere hvis at man både (mister sin bil som Guzern beskrev), og måske også ryger i fængslet eller noget lingende, da man så alligevel får sin straf, selvom man logger ud 1 sekund før man bliver arresteret.

Så kan folk komme tilbage en time efter, og side i jail i 5 på Rock, eller hakke sten på Evo indtil de så kommer ud, da politiet ellers vil have sat personen i fængsel alligevel, hvis ikke han var logget ud.

 

+REP til forslaget.

Redigeret af Sekondløjtnant Sand
  • +Rep 3
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Super fedt forslag!

Jeg syntes tbh at timeren skal sættes op på 30 min, fordi så ville det passe ligesom når man leaver for at få sine printere osv. tilbage. Hvis man satte den op på 30 min ville det også spare en hel del cases. Vi får tit cases med at "Leaver lige før arrest" og "Leaver for at slippe for bøde". Sådanne cases er rigtigt irriterende at få, fordi vi som sådan ikke kan gøre noget ved det. På den måde kan man faktisk også slippe af med en meget cop bait, fordi mange lige får politiet efter sig lige før de skal smutte.

 

På 23/11/2019 den 6:14 PM , John Hudson skrev:

Mega godt forslag er så træt af når man endt har smid en i fængelse eller er ved at give dem en bøde og de bare leaver havde for et par dag siden nu at jeg var sat efter en en person som var flygt fra en af min kollegar vi fik har stoppet og smidt en fængelse da vi konfisker hans bil leaver han få at join server 2 hvor han kun få siden bil igen

Igen, super fedt forslag.

Det her SKAL ind. Det ville være så dejligt.

Det ville fikse så meget.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

29 minutter siden, Jaxu skrev:

Super fedt forslag!

Jeg syntes tbh at timeren skal sættes op på 30 min, fordi så ville det passe ligesom når man leaver for at få sine printere osv. tilbage. Hvis man satte den op på 30 min ville det også spare en hel del cases. Vi får tit cases med at "Leaver lige før arrest" og "Leaver for at slippe for bøde". Sådanne cases er rigtigt irriterende at få, fordi vi som sådan ikke kan gøre noget ved det. På den måde kan man faktisk også slippe af med en meget cop bait, fordi mange lige får politiet efter sig lige før de skal smutte

Hvordan vil du så undgå at alle andre som bliver bedt om at komme ind til siden så får straf hvis de leaver indenfor de 30 min, hvis de faktisk holder ind og gør hvad der bliver sagt?

  • +Rep 1
  • Zing! 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, Guzern skrev:

Hvordan vil du så undgå at alle andre som bliver bedt om at komme ind til siden så får straf hvis de leaver indenfor de 30 min, hvis de faktisk holder ind og gør hvad der bliver sagt?

Hvis man nu bruger Bed om at stop, stop bil ting, battering ram eller tazer, giver man vel altid bøde/arrest. Så hvis de betaler bøden/bliver arrested stopper timeren, også slipper man ligesom for det.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

53 minutter siden, Jaxu skrev:

Hvis man nu bruger Bed om at stop, stop bil ting, battering ram eller tazer, giver man vel altid bøde/arrest. Så hvis de betaler bøden/bliver arrested stopper timeren, også slipper man ligesom for det.

Det tvinger så også bare betjenten til at give dem en "straf" i et eller andet omfang. Hvad så med de spillere som bare giver verbale advarsler fremfor straffe?

  • +Rep 3
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Guzern skrev:

Det tvinger så også bare betjenten til at give dem en "straf" i et eller andet omfang. Hvad så med de spillere som bare giver verbale advarsler fremfor straffe?

I hvilke situationer vil du kun give advarsler, når du bruger tazer osv?

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Jaxu skrev:

I hvilke situationer vil du kun give advarsler, når du bruger tazer osv?

Bed om at stoppe, stop bil ting, og til en hvis grad Battering ram kan bruges hvis en person skal informeres om noget, fx "pas nu på med at køre ind over midterlinjen". Tazeren ved jeg dog ikke lige lol.

  • Brugbart 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Guzern skrev:

Bed om at stoppe, stop bil ting, og til en hvis grad Battering ram kan bruges hvis en person skal informeres om noget, fx "pas nu på med at køre ind over midterlinjen". Tazeren ved jeg dog ikke lige lol.

Ja, det er selvfølgelig rigtigt.

Tænker at hvis det skal implementeres, har HOS nok en plan for det, men det bare hvis man kun sætter den på 3 min, stopper det jo ikke nogen? Så leaver folk jo bare, venter 3 min, også joiner igen. 

  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

35 minutter siden, Jaxu skrev:

hvis man kun sætter den på 3 min, stopper det jo ikke nogen? Så leaver folk jo bare, venter 3 min, også joiner igen. 

Ooooooh du misforstår mig.

Jeg mener at der starter en timer på 3 min, så at hvis de LEAVER Indenfor de 3 min, får de straffen.

Timeren er ligemeget hvis de leaver, udover at de får en straf for det

  • Sjovt 1
  • Dum 1
Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Guzern skrev:

Ooooooh du misforstår mig.

Jeg mener at der starter en timer på 3 min, så at hvis de LEAVER Indenfor de 3 min, får de straffen.

Timeren er ligemeget hvis de leaver, udover at de får en straf for det

Nåååååårh, det forklare jo en del ahah

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 years later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.