Hop til indhold
Stavox
  • 0

Kan man købe unban?


Kajkage

Spørgsmål

18 svar på dette spørgsmål

Recommended Posts

1 minut siden, Bims skrev:

 

Hej, lad mig lige introducere mig selv. Jeg hedder Bims og er også ret skør til tider.

Du har skrevet på et opslag, der ikke har været aktivt i mere end et halvt år. Hvilket til tider godt kan være meh. Udover det, så var dit opslag ret meh.

 

Jeg har en strategi for at undgå disse uheldige og akavede situationer. Gør det samme som når du handler ind:

>> Tjek altid datoen.

 

Det var alt, hilsen KONGEN af +reps.

Det var jeg klar over, ville bare have en besked herinde. Men ellers tak 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Rumkugle skrev:

1500, Når for satan det da en del 🤧

 

Hej, lad mig lige introducere mig selv. Jeg hedder Bims og er også ret skør til tider.

Du har skrevet på et opslag, der ikke har været aktivt i mere end et halvt år. Hvilket til tider godt kan være meh. Udover det, så var dit opslag ret meh.

 

Jeg har en strategi for at undgå disse uheldige og akavede situationer. Gør det samme som når du handler ind:

>> Tjek altid datoen.

 

Det var alt, hilsen KONGEN af +reps.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 23/11/2019 den 1:35 PM , Metro skrev:

Det kan godt lade sig gøre. Hvis man donerer 500 kroner til en velgørenhed og viser kvittering 😉

 

Alternativt kan man også bare +reppe alt min indhold (for legal reasons thats a joke)

Når den velgørenhed der hedder - DonermangepengetilmetrosåhanbliverglaD-ApS 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Metro skrev:

Det kan godt lade sig gøre. Hvis man donerer 500 kroner til en velgørenhed og viser kvittering 😉

 

Alternativt kan man også bare +reppe alt min indhold (for legal reasons thats a joke)

Troede det var 1500 til Dynn?

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutter siden, Metro skrev:

Det kan godt lade sig gøre. Hvis man donerer 500 kroner til en velgørenhed og viser kvittering 😉

 

Alternativt kan man også bare +reppe alt min indhold (for legal reasons thats a joke)

Helts ikke en velgørenhed som tager flere penge end de giver

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.