Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage på Kjeld


Splidtsky

Recommended Posts

Ingame navn: Abu Talib ibn Abd al Muttalib

Staff ingame navn: Kjeld

Mit Steam-id: STEAM_0:0:143817989  

Staff Steam-id STEAM_0:0:74354375

Situationen: Mig og nogle venner har en base som bliver raidet. Vi dræber dem, og de mister deres bil inde i vores base. Der gik lidt tid, og så kom de tilbage. Der dræbte vi dem. Så går der 10 minutter, også raider de os igen. 10 minutter efter bliver vi igen raidet af de samme. De andre gange dræbte vi dem bare og så spillede vi videre. Men denne gang mistede vi nogle våben, og derfor vælger vi at calle admin. Kjeld tager min case, og jeg forklarer ham situationen.

Kjeld brugte lidt over et kvarter på casen. Han kan se at ham Micas har raidet 2 gange hvor han har brudt reglerne. Kjeld kan se under drab at vi er blevet dræbt flere gange af ham og hans venner under handlingen raid. Kjeld kommer så efter ca. 12 minutter tilbage til mig og siger at han har fået at vide, at man gerne må raide meth baser oftere? Jeg siger til ham at Micas bare siger det for ikke at få en straf og så spørger jeg om ikke vi kan få vores ting tilbage nu hvor han er usikker om reglen og så siger han bare nej og teleporter væk.

Bevis: Jeg har ikke et yderligere bevis end logs

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tp'ede til ham der kaldte casen. Han forklare hvad problemet er, jeg tp'er så til MicasC. Jeg spørger ham hvorfor han raider jer efter 10 minutter. Han siger så at han har fået afvide af en anden staff at man gerne må raide meth stedet efter 5 minutter. Jeg fortæller MicasC at han skal vente 15 minutter. Jeg tp'er til jer og returner jeres ting og giver jer fuld liv og armor og ønsker jer en god dag før jeg afslutter casen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Casen fandt sted i forgårs ved 14-15 tiden så vidt jeg husker. Dem der var på under situationen var mig, Egon Olsen Steamid: STEAM_0:0:151695567 Saddam Hussein steamid: STEAM_0:0:193164685 Phil swift steamid: STEAM_0:1:82627643 . Det var os der var en del af basen under situationen.

Link til kommentar
Del på andre sites

23 timer siden, Splidtsky skrev:

Casen fandt sted i forgårs ved 14-15 tiden så vidt jeg husker. Dem der var på under situationen var mig, Egon Olsen Steamid: STEAM_0:0:151695567 Saddam Hussein steamid: STEAM_0:0:193164685 Phil swift steamid: STEAM_0:1:82627643 . Det var os der var en del af basen under situationen.

Hvem kaldte casen?

Link til kommentar
Del på andre sites

Well

Efter lidt ventetid, er Dynn endelig færdig med at tjekke de logs, som åbenbart ikke rigtig blev logget.

Så vi har ikke mulighed for at vurdere sagen ud fra andet, end hvad i skriver. Og eftersom i ikke kan blive enige er det svært at finde ud af, hvad der rent faktisk er sket.

 

(Det bliver forresten logget nu)

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.