Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban Request - Nicklas


Nicklas_2

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:68816530

Hvorfor skal du unbannes: Jeg har fortrudt de ting jeg har sagt og gjort. Jeg har bestemt været en idiot da jeg begyndte at snakke grimt og lyve overfor en staff. Det er overhovedet ikke acceptabelt de ting jeg gjorde. Jeg håber at jeg kan bare måske få unban på prøve tid da jeg virkelig savner serveren pga. at jeg hyggede mig i den tid jeg spillede på den. Jeg håber bare at jeg kan få en chance for at bevise at jeg godt kan opføre mig ordenlig. 

MVH Nicklas

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Grund: Lyver i case, kæmpe racist, troller i case, stunstick abuser folk i andre cases, farvel.

Navn: NicklasX2

AdminID: STEAM_0:1:47963216 - Bob Johnson [staffdirector]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 26-08-19 20:55


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu mindes jeg ikke lige rigtigt så meget ved episoden, men kan godt huske hvordan du gik og stunstickede folk i andre cases og din attitude.

 

Jeg tog fat i dig fordi jeg så dig stå og slå folk i andre cases med en stunstick. Da jeg tog fat i dig kunne jeg hurtigt konkludere ud fra din adfærd, at du kun var herinde for at ødelægge det for de andre spillere, og

 

derfor så jeg ikke nogen oversag til at du spillede på vores server. Din attitude var heller ikke acceptabel på nogen måde, og det var også en af oversagerne til at du blev udelukket permanent.

 

Hvordan tænker du at vi på Staff holdet kan sikre os at dette ikke gentager sig fra din side af igen?

Link til kommentar
Del på andre sites

Ved at jeg begynder at snakke ordenligt og generelt bare begynder at have lidt mere respekt overfor andre mennesker. Jeg vil sørge for at jeg aldrig Begynder med at trolle derinde igen. Da jeg begyndte sammen med min ven at trolle tænkte jeg ikke over koksesenkerne. Men nu kan jeg godt se at det var rigtig dumt det jeg havde gjordt og håber at jeg kan komme ind til hyggen igen. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.