Hop til indhold
Stavox

ejectParcelFromDepot() broken?


Leon Svensen

Recommended Posts

Din pakke kan kun være ude i et bestemt antal sekunder - for at sætte dette antal sekunder skal du benytte setAutoRemoval() funktionen - altså entity:setAutoRemoval(time:number).

Hvis ikke det er derfor ved jeg ikke hvad det skyldes, men prøv at ændre det til f.eks. 60 sekunder.

Link til kommentar
Del på andre sites

   

48 minutter siden, Scaled skrev:

Din pakke kan kun være ude i et bestemt antal sekunder - for at sætte dette antal sekunder skal du benytte setAutoRemoval() funktionen - altså entity:setAutoRemoval(time:number).

Hvis ikke det er derfor ved jeg ikke hvad det skyldes, men prøv at ændre det til f.eks. 60 sekunder.

 det prøver jeg. men hvis de forsvinder pågrund af tiden burde de vel komme tilbage til pakkedepotet? 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

På 19/11/2019 den 6:41 PM , ZeNoxXi skrev:

Jeg har selv oplevet denne fejl, du bliver bare nødt til at vente på, at pakken bliver leveret automatisk.

Var det sådan med alle dine pakker, eller var det bare et par stykker.

 

ved ikke hvad der var skyld i det men da jeg prøvede samme kode senere virkede den uden problemer og har ikke oplevet problemet siden. det var alle pakkerne der var et problem da det ikke virkede 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.