Hop til indhold
Stavox

Rust


Joergen

Recommended Posts

21 timer siden, Jørgen Slaskestang skrev:

Hvor mange af jer spiller Rust? Jeg har set en del af jer på forum som skriver omkring Rust

Hvor mange timer har I i Rust?

Jeg har 2.3k timer

Skriv gerne hvis i vil spille.

Jeg har 180 timer, men har fået EAC Ban af en grund som jeg stadigvæk ikke kender... 

jeg fik min account tilbage efter den var hacket, men jeg havde fået game ban på Rust.

Så det sutter lidt

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Beany skrev:

Jeg har 180 timer, men har fået EAC Ban af en grund som jeg stadigvæk ikke kender... 

jeg fik min account tilbage efter den var hacket, men jeg havde fået game ban på Rust.

Så det sutter lidt

Det samme skete for mig, dog blev jeg hacket og så fik jeg ban i Pubg?

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, zWuiK skrev:

Sygt nok - elsker at spille Rust, men får aldrig mere end semi's på vanilla 😕

Det er nemt, du skal bare grinde. Jeg plejer at spille duo på Rustafied EUS eller Rustafied Eu odd. Det er nemt.

4 timer siden, Hermione skrev:

HA AHAHAAA din noob du er pis +plus vi venter stadig på, at du kommer hjem til os med din 9mm

 

 

 

Har 3.1k timer og flækker alle noobs

qItyAsH.png

 

 

 

Hermione er jo bare en Zerg, han er fullgearet på 1 time, de skal ikke gøre en fis PGA. De er 89 der teamet. Det er trist. Kig nede i venstre hjørne, de er 8 der spiller sammen.

No hate

 

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Jørgen Slaskestang skrev:

Det er nemt, du skal bare grinde. Jeg plejer at spille duo på Rustafied EUS eller Rustafied Eu odd. Det er nemt.

Hermione er jo bare en Zerg, han er fullgearet på 1 time, de skal ikke gøre en fis PGA. De er 89 der teamet. Det er trist. Kig nede i venstre hjørne, de er 8 der spiller sammen.

No hate

 

13 er ingen ting når vi snakker rustafied.com 400 pop server 

NrY9l4g.png

Link til kommentar
Del på andre sites

18 timer siden, Hermione skrev:

HA AHAHAAA din noob du er pis +plus vi venter stadig på, at du kommer hjem til os med din 9mm

 

 

 

Har 3.1k timer og flækker alle noobs

Spiller du næste wipe på rusty dk? Lad os se hvem er bedst, indtil videre meget få spillere har været bedre end mig.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, sprit lone skrev:

Fuxk hvor er du overlegen, lol

no hate

I know, men det er også jokes halvdelen af det jeg siger. Jeg ville jo ikke spille med folk som har 8k timer som er 100 gange bedre end mig hvis det ikke var jeg enten var flink at spille med, eller god til spillet. Tydeligvis synes de lidt af begge dele.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Stengade skrev:

Jeg  vil gerne se dig slå det her, som duo: 

 

Det kunne sagtens være en 10000000x modded server, du har bare lagt tingene ud så det ligner vanilla. Det er jo ikke bevis, vi skal se at du ikke kan stacke dem sammen over det normale antal ved vanilla

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.