Hop til indhold
Stavox

[Solved] Havariblink på biler


DanL

Recommended Posts

Hejsa.

 

Jeg kunne godt tænke mig, at havariblinkene virkede igen, også selvom man ikke sad i bilen. Jeg har oplevet på det seneste i henhold til politisager, at civile biler ikke har mulighed for at vise, at de faktisk holder stille (ulovligt) på vejen, og bliver så derfor påkørt bagfra. Jeg husker, at jeg for noget tid siden spurgte @Dynn til det in-game, men han fortalte, at det gav for meget lag. (Eller noget i den dur).

 

Som det ser ud nu, slukker alt lys på en bil efter ca. 5 minutters inaktivitet. Så hvis havariblinkene også kunne slukke der? 

 

 

// DanL

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi kan sagtens sende forslaget videre, men lige nu er muligheden at det enten forbliver tændt til nogen slukker det, eller at det slukker når man forlader bilen. Mht. politisager, er det jo ikke meningen at du skal holde ulovligt fordi du bliver standset.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Dynn skrev:

Vi kan sagtens sende forslaget videre, men lige nu er muligheden at det enten forbliver tændt til nogen slukker det, eller at det slukker når man forlader bilen. Mht. politisager, er det jo ikke meningen at du skal holde ulovligt fordi du bliver standset.

Tror muligvis han mener at hvis jeg fx parkere min bil, med havariblink på, fordi jeg er pakkeomdeler og der så kommer en betjent og giver en bøde for at holde ulovligt 😉 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 17/11/2019 den 3:09 PM , Mr Hunt🍍#IntetNyt skrev:

Tror muligvis han mener at hvis jeg fx parkere min bil, med havariblink på, fordi jeg er pakkeomdeler og der så kommer en betjent og giver en bøde for at holde ulovligt 😉 

Det er ikke sådan færdselsloven fungerer? Havariblink er ikke en undskyldning for en ulovlig parkering.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Dynn skrev:

Det er ikke sådan færdselsloven fungerer? Havariblink er ikke en undskyldning for en ulovlig parkering.

True - Det er nu mere bare i min patruljering rundt i byen, jeg har spottet situationer, hvor det kunne være nødvendigt. (Løbet tør, færdselsuheld mm.)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.