Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban BearDK


BearDK

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:427185223

Hvorfor skal du unbannes: Jeg synes at jeg skal unbannes fordi at det er lang tid siden og jeg har lært min lektie. Jeg er også blevet klogere siden sidst og ved godt at det skal jeg ikke gøre igen. Jeg vil også gerne unbannes fordi at jeg har brugt meget tid på serveren og vil helst ikke have at det bliver spildt pga. at jeg var dum en enkelt gang. Det var også lidt pga. at mine venner fik mig til det. Jeg er virkelig ked af at jeg propclimbede og håber på at i vil give mig unban. Grunden til at jeg leavede var fordi at jeg var dum. Jeg håber bare på og få unban men det er selvfølgelig op til jer.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, D A L L E skrev:

Hey @BearDK

 

Jeg har læst din unban request og kigget lidt på din straffehistorik.

Du er d. 12-03-19 blevet banned for "Skyder staff i case".

Hvordan kan det være at du vælger at troll på serveren igen og ikke siger nej til din ven?

 

Glæder mig til at høre fra dig

- Dalle

Jeg aner ikke hvorfor jeg ikke sagde nej til dem. Men det der med skyder en staff i case det var ikke med vilje.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber den 5/12/19, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.