Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klager DEAGLEMEISTER på fra kængu


Kængu

Recommended Posts

Dit ingame navn:kængu 
Staff ingame navn:DEAGLEMEISTER
Dit SteamID:STEAM_0:1:51164648
Staff SteamID:STEAM_0:1:64211367
Forklar situationen:jeg siger til ham at jeg bliver skudt i Danske Bank uden grund og så siger jeg til ham at han ikke kan finde ud af sit job fordi at jeg bliver skudt uden grund og så er det han ban mig i 5 timer
Bevis:DEAGLEMEISTER banned kængu for 300 minutes (Truer staffs med demotion og backseat moderating )

mvh kængu

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Kængu, 

 

Jeg goto'er til dig, fordi du har kaldt case. Efterfølgende da vi får afklaret den case, finder vi så ud af at den spiller, som havde dræbt dig, faktisk var i sin gode ret til at dræbe dig. Du virkede utrolig utilfreds og aggressiv - her ville jeg afslutte casen, men du mente at du havde mere at fortælle mig. Du truer samtlige staffs og jeg med demotion. Du valgte også at backseatmoderate med straf imod en anden spiller. Jeg vælger så at give dig denne lille ban, for at få dig til at tænke over tingene, som en nedkøling. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.