Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban request


Malikthegamer7

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:430584006

Hvorfor skal du unbannes: Jeg vil gerne unbannes fordi jeg gerne vil have en chance til. fordi da jeg blev bannet fik jeg ikke engang lov til at forklare noget til adminen han bannede mig bare direkte uden at sige noget. og jeg er også blevet en del bedre til RP siden sidst. plus jeg elsker jeres rp servere

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Malikthegamer7

 

Jeg har læst din unban request igennem og kigget på din strafhistorik.

Du har noget og spille 11 timer på serveren, før du ban! :jawdrop:

 

Nu hvor du mener du ikke fik tid til og forklare dig.

Så prøv og forklar det her og nu. Hvis du kan huske det..

 

Håber og høre fra dig.

//Else

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

okay. det hele startet med at jeg sådan gik rundt og passet mig selv og så havde jeg misforstået hvad man må når man er tyv så jeg røvede en og skød ham bagefter så tog adminen fat i mig og sagde at jeg ikke måtte gøre det. så bagefter tog han mig igen og sagde at jeg havde samme ip adresse eller sådan noget som en acc der var bannet for prop serf (det var min brors acc) og så fik jeg ikk sagt noget fordi han insta perm bannet mig. undskyld for stave fejl

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej igen.

 

Jeg har læst din forklaring i gennem.

Jeg tager den med "Mikk" og vender tilbage med en forklaring på og du får unban eller om du forbliver bannet.

 

Har du andet at tilføje, er du velkommen til og skrive til mig privat eller her inde.

Du hører noget snarest muligt.

//Else

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.