Hop til indhold
Stavox

Squad - 50% i denne weekend!


Anders Buch

Recommended Posts

Eyy folks

 

Dette spil som kan ses under, er egentlig bare Battlefield - gjort realistisk. Vi er et par stykker fra politiledelsen der spiller det

en gang imellem. Vi kunne da godt bruge et par stykker mere at spille med! Spillet selv er lidt dyrt normalt, men der er lige 50% på

det i denne weekend! En oplagt mulighed for lidt spænding, hygge og glem ikke... SJOV(cringe)

 

https://store.steampowered.com/app/393380/Squad/

Link til kommentar
Del på andre sites

33 minutter siden, Kraven skrev:

Ville sgu gerne joine, men tror sgu ik min pc ka klare det. 😞

 

Spillet er "free to play" hele weekenden. du kan jo altid afprøve en teori og eventuelt downloade spillet. Skulle du være så heldig at have

et NVIDIA grafikkort i din pc. Kan du downloade deres program "Geforce Experience" og derefter få programmet til at optimere dit spil til dine minimum settings. 🤙

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Anders Buch skrev:

 

Spillet er "free to play" hele weekenden. du kan jo altid afprøve en teori og eventuelt downloade spillet. Skulle du være så heldig at have

et NVIDIA grafikkort i din pc. Kan du downloade deres program "Geforce Experience" og derefter få den til at optimere dit spil til dine minimum settings. 🤙

Det prøver jeg lige imorgen da jeg helt smadret og magter ikke og have en pc der larmer hele natten.

Link til kommentar
Del på andre sites

Og hvis spillet er noget for jer, kan i jo altid joine vores nye Squad Gruppe som kan findes her! ----> 

Spillet Squad fungere på den måde at man kan være maks 9 personer i et squad(som alle kan lave på hver server) Så denne gruppe fokusere lidt 

på at få samlet folket til et spil Squad 🤙

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Middi skrev:

Fårk mand. Har 100 timer i lortet, men de blev indkasseret da spillet var relativt nyt. Vi ligger op af hvad? V16, V17? Jeg fatter hat lol

Du skal da med ind og skyde abekatte fra den tredje verden - du kan umuligt være værre end Polle, så det skal nok gå!

Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Anders Buch skrev:

Det kan det være, man starter fra 2 sider, btw i burde joine Squad gruppen! Så kan vi nemmere aftale tid og sted! @Lund og Bob Johnson 😉👏👏

 

Aftale tid og sted? Det virker meget seriøst 🤓

 

8 minutter siden, Lund skrev:

 

Har ikke købt det endnu 😉 

 

Tag dig sammen og køb det ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.