Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff-klage Mike Strike


hejmeddig

Recommended Posts

Dit ingame navn: Hejmeddig
Staff ingame navn: Mike strike
Dit SteamID: STEAM_0:0:64109941
Staff SteamID: STEAM_0:1:156909321

Forklar situationen: Mig og min kollega står over for en base med kos over sig. 

De står og skyder løs inde i basen og ud af basen på græsset foran basen som ikke er en del af deres areal. 

Vi vælger så at kalde staff pga. Cop bait siden at de ikke skyder efter nogen, men prøver bare at få politiet til sig.

Så kommer Mike Strike, og vi siger vores situation, han flyver ind i basen og kommer kort tid tilbage til os og siger at de må godt skyde, da de har kos og gun License. 

Mig og Teta sidder og prøver at diskutere med ham, om at de ikke gav nogen mening at de bare kan stå og skyde løs ud på gaden uden nogen åbenlys grund.

Bevis: https://drive.google.com/open?id=1Z9NBMsyQIDb0UJytUbfMnPB_SgEtqKiA
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Mike Strike har helt klart gjort noget forkert i den her situation. Eftersom han var i tvivl, var det godt, at han spurgte en højere rangerede staff efterfølgende, men det skulle han have gjort midt i casen, i stedet for at drage sin egen konklussion. 

Hele situationen, vil vi tage fat i Mike omkring, og få en god snak, om hvordan man håndtere en lignende situation. 

Udover det, er vi opmærksom på hans væremåde samt håndtering af cases.

Vi beklager ulejligheden.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.