Hop til indhold
Stavox

[Solved] mibb


Eriksen420

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Halløjsa @WolfFire.

 

Som du selv siger i video'en blev du meget forvirret over hvad der faktisk skete. Lad mig prøve at forklare hvad der skete uden du bliver mere forvirret.

 

Det som der skete var at Bob Johnson (Mibb) ville raide jer, han køre med ind i jeres base da i åbner op for den. Bob Johnson (Mibb) skyder jer så eftersom han lavede handlingen /raid, men der siger jeg så at han skal stoppe fordi i havde

 

bygger skilt. Jeg bringer dig så og spørger om det var dig der blev skudt for lige at være 100% sikker. Du svarede mig ikke og derfor gik jeg ud fra at du var AFK, så sagde Bob Johnson (Mibb) til mig på TS at det var dig der var blevet skudt,

 

og derfor returnede jeg dine ting eftersom der var sket en fejl og at du ikke skulle have været død.

 

Det er mig der hedder Mibb in-game og ikke Bob Johnson, beklager meget hvis du er blevet forvirret.

 

Til en anden gang skal du huske og følge vores skabelon, men efter som jeg godt kan huske hvad der skete, vælger jeg bare at svare på "staff-klagen"

 

Skabelon: 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Men som du kunne se på video’en spurgte jeg om det var dig der var død, eller noget i den stil, der svarede du ikke, så sagde den rigtige Mibb (som er Bob Johnson ingame) at det var dig, derfor gav jeg dig bare dine ting tilbage.

 

Da du kom “tilbage” fra at være AFK sagde du noget med “hvad er det der” og der sagde jeg “sådan”’altså i forhold til at du havde fået dine ting tilbage samt 100 armor.

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er op til den individuelle staff og vurdere om hvorvidt der skal staffes eller ej.

 

I den her situation beklagede jeg meget over at Bob Johnson (Mibb) havde skudt dig og det var en fejl fordi han havde overset et bygger skilt.

 

Jeg vælger i stedet hurtigt at returnere dine våben og give dig armor, så vi ikke forstyrrede mere.

 

Efter som Bob Johnson (Mibb) kun lige havde overset et bygger skilt vælger jeg ikke at give ham en straf.

Link til kommentar
Del på andre sites

Bob Johnson har altså ikke gjort noget galt her, han fortalte Mibb (den rigtige), at i havde bygger skilt, som han tydeligvis havde overset, og du fik derfor kort tid efter returnet alt hvad du havde mistet. En straf var ikke nødvendig i den her situation.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.