Hop til indhold
Stavox

[Solved] PM Systemet


Maloni
Message added by Dynn

Tilføjet

Recommended Posts

Hejsa, nu ved jeg ikke hvad skaber dette problem men jeg er ved at blive lidt mut over det, når jeg forsøger at pm en specifik person ender den nogle gange med at pm en anden person med et helt andet navn
jrtYc8V.png
Når jeg så trykker send, så sender den beskeden til Peter mikkelsen
dynn please fix

 

Edit: i billedet kan man ikke se at den sendte til peter, de beskeder jeg har sendt der var sendt igennem tabletten

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, FleXuZ skrev:

Det er et problem men hvis så han har fx 2 navne som Else jr nu har så kan du måske skrive /pm jr (besked) eller hvad? Og det gælder self ikke ved alle men altså

 

Hvis du går ind i messenger på din tablet, kan du søge på personens navn og vælge den rigtige 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Maxx0758 skrev:

Du kan bruge steamid på personen i stedet for navn, så er det direkte til den person 😄

 

Det ved jeg men når jeg skal hurtigt pm en ven er det ret krævende at skulle gå i leaderboard og finde deres navn og tryk

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Maloni skrev:

Det ved jeg men når jeg skal hurtigt pm en ven er det ret krævende at skulle gå i leaderboard og finde deres navn og tryk

Kender det. Det har vidst noget at gøre med at den også kører efter personens steam brugernavn, er dog ikke helt sikker men mindes at det bl.a. er derfor den har problemer med navne

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, Maxx0758 skrev:

Kender det. Det har vidst noget at gøre med at den også kører efter personens steam brugernavn, er dog ikke helt sikker men mindes at det bl.a. er derfor den har problemer med navne

I selveste darkRps pm system fungere det fint

Link til kommentar
Del på andre sites

29 minutter siden, Maxx0758 skrev:

Kender det. Det har vidst noget at gøre med at den også kører efter personens steam brugernavn, er dog ikke helt sikker men mindes at det bl.a. er derfor den har problemer med navne

Det tror jeg ikke er tilfældet, den kigger nok bare efter den string der bliver indtastet. Hvis du kigger på det screenshot Maloni har sat på postet, så indgår "Else" i begge navne.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Middi skrev:

Yo, overhovedet ingen der lægger mærke til samtalen der finder sted?

Det er irrelevant han skulle bruge lidt hjælp til at købe en thai kone

2 minutter siden, D A L L E skrev:

Secret website?

Nej nej bare gå ind i tabletten ind på google og søg thaiwomn.com

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg har lavet quote support for navne i PMs, så pms ikke giver en lyst til at smadre tastaturet, når man PMer den forkerte. Der er stadig support for SteamIDer, men har fjernet matching med steamnavne, da jeg ikke tænker det er nødvendigt:

n1CqZh1.png

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.