Hop til indhold
Stavox

[Solved] Gør automatiske E2 fartmålere ulovlige og indfør en enkelt standard måler


Metro

Recommended Posts

Lige nu, Trixx skrev:

Hvad er problemet sure?

SUEqJGI.png

NOT OP AT ALL XD 420 LOL COOL

 

Den er OP, urealistisk, og har også en whitelist med dit eget navn på???

 

Og hvordan kan jeg som borger vide at alle målinger der bliver lavet af en ikke-autoristeret E2 er præcise, og ikke er ændret for at få det til at se ud som om jeg kører hurtigere end jeg gør?

Link til kommentar
Del på andre sites

Den er ikke urealistisk! Bare fordi at det danske politi ikke bruger teknologien.

En Radarr + Et camera der bruger AI, vil cirka have en 80-90% accuracy, i begge vejbaner. Ligesom min E2 ingame.

 

Du kan selv bruge 15s af din tid på at enten huske, eller tjekke video igennem om du rent faktisk kørte det du blev målt til(Samme som irl) Er du utilfræds kan du jo altid klage til staffs. Det tager ikke lang tid...

Det eneste jeg har at tilføje er, at folk bør selv tjekke op på det, og være sikre inden de kalder staff. Og hvis E2'en måler forkert bør der være en stor straf!

Der er absulut ingen grund til at fjerne det sjove i at lave E2. Da det er så stor en del af serveren

 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Trixx skrev:

Den er ikke urealistisk! Bare fordi at det danske politi ikke bruger teknologien.

En Radarr + Et camera der bruger AI, vil cirka have en 80-90% accuracy, i begge vejbaner. Ligesom min E2 ingame.

 

Du kan selv bruge 15s af din tid på at enten huske, eller tjekke video igennem om du rent faktisk kørte det du blev målt til(Samme som irl) Er du utilfræds kan du jo altid klage til staffs. Det tager ikke lang tid...

Det eneste jeg har at tilføje er, at folk bør selv tjekke op på det, og være sikre inden de kalder staff. Og hvis E2'en måler forkert bør der være en stor straf!

Der er absulut ingen grund til at fjerne det sjove i at lave E2. Da det er så stor en del af serveren

 

Det danske politi bruger sådan slags jo. Stærekasser. De bliver bare smadret af folk…

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.