Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Voldtægt - Ledelsen


Im Karsten

Recommended Posts

In-game navn: Voldtægt

SteamID: STEAM_0:1:113059961

Alder: 15

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?  Jeg vil gerne være en del af ledelsen der jeg selv synes at jeg har meget kontrol over hvad handliger jeg tager mig og jeg er også god til at holde koncentration og have et stor overblik for hvad der sker omkring mig og at kunne køre bil er også en stor ting ved at være politi og jeg selv mende at jeg er meget god til at køre bil og god til at holde snakke igang med Efterlysninger Og kriminalitet's handlingere igang

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg har lavet et lille skema her:

 

 

Mandag: 14:00-22:00

Tirsdag: 14:00-22:00

Onsdag:14:00-22:00

Torsdag:14:00-22:00

Fredag:12:00-02:00 Måske mere

Lørdag:13:00-02:00 Måske mere

Søndag:13:00-22:00

 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?  Jeg vil gerne skabe en stærkere PolitiStyrke med lidt bedre kommunikation og bedre til at tage Kriminelle handlingere lidt mere seriøst Og skabe noget mere RP på Servern.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? Jeg kan bidrage som en god Chef som der altid er sød og rar Men kan vær' Sur på til gange hvis folk ik kan finde ud af deres jobs så Synes jeg bestemt ikke der er en grund til at være i en Politistyrke hvis Man ikke kan samarebejde og Hjælpe hinanden Og man skal kunne alle 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Skriv/Spørger hvis der er mere God Dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.