Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Atypisk - Vicerigspolitichef Ansøgning


Flænser

Recommended Posts

In-game navn: Atypisk

 

SteamID: STEAM_1:0:186187335

 

Alder: 

16 år gammel

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Fordi jeg stort set er betjent hver  gang jeg er på, så jeg har oplevet lidt af hvert så jeg ved hvad man skal og ikke skal gøre i forskellige situationer, scenarier etc. Jeg har også en god lederevne og kan sagtens holde hoved koldt under pressede situationer, og så er jeg også bare generelt god til at sammensætte et hold som arbejder rigtig godt sammen og finder ud af det sammen.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg er stort set betjent hver gang jeg er online og spiller MINDST 3 timer hver dag selvfølgelig alt afhængigt af om jeg skal noget den dag i weekenderne kan det godt komme helt op på 15 timer men jeg prøver at være online så tit jeg kan, og jeg går ikke til nogen sport så jeg er stort set på hver dag.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg vil gerne først og fremmest selvfølgelig skabe en god håndplukkede politistyrke, både for det mere realistiske rp, men også bare generelt så der er mere sikkerhed inde på serveren og det gør jeg ved kun at udvælge de bedst kvalificerede betjente, det vil gøre det både sjovere for os i styrken men også andre spillere eftersom det vil give mere modstand.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg kan bidrage med en god Leder/Chef en sympatisk leder men streng om nødvendigt, jeg kan bidrage med en god stærk sammensat politistyrke og godt samarbejde.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej men i kan altid spørge hvis det bliver nødvendigt

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.