Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request på ole der er glad


Kaj K

Recommended Posts

Dit in-game navn:Steam navn The Red Car rp navn Henning Højspænding 
Vedkommendes in-game navn: Ole der er glad
Dit SteamID:STEAM_0:1:168240082
Vedkommendes SteamID:STEAM_0:1:177419388
Tidspunkt for hændelse: 10 56 d 9/11
Hvad regler er blevet brudt:Misbrug af demote 
Hvad skete der?:Jeg ser ole smadre ind i andre biller og køre menesker over hvor jeg efter skyder ham ud af billen og arrester ham på dette tidspunkt har hans bil været taget før så jeg tager den permenent 10-15 minuter senere starter ole der er glad en demote på mig med grunden rda 
Beviser:(DEMOTE) ole der er glad: I want to demote you. Reason: Højspænding rda har screen shot af dette men kan ikke finde ud af at sætte det her ind
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Okay. 

Tænker ban requesten bliver lukket her. Der er ikke noget jeg kan give en straf for, da der ikke er nogle konkrete beviser for at demoten var uden god grund.

 

Samtidig er der også gået lang tid siden starten på ban requesten.

 

Hvis du har spørgsmål, eller mere at tilføje, så kan du kontakte mig i en PM her på forum.

 

- Maxx0758

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.