Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Vicerigspolitichefs ansøgning - Hizlau


Hizlau

Recommended Posts

In-game navn: Hizlau Jonhson

SteamID: STEAM_0:1:209682807

Alder: 15 

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg skal være  en del af ledelsen fordi, jeg har meget erfaring som politibetjent, og meget erfaring på serveren generalt. Jeg er god til, at guide mennesker i den rigtige retning på en god måde, og hjælpe den med at forstå det de skal lave. 

Jeg møder tit indsatsledere, der ikke går op i, at folk kører dårligt, eller ikke gør deres job ordenligt. Det synes jeg ikke er okay og det er en af grundene til at jeg ansøger om Vicerigspolitichef. Jeg fomulere mig godt  mundligt og skriftligt og jeg holder en ordenlig tone selvom en politibetjent ikke kan finde ud af sit arbejde.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg er ofte betjent, måske 30-40% af tiden er jeg betjent. Jeg er online næsten hver dag og 2-10 timer om dagen. Det er i weekenderne jeg kan være på i 10 timer da jeg står tidligt op og går sent i seng.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg vil gerne gøre politistyrken til et bedre sted uden regel brud. Jeg vil bruge redskaberne som man får som Vicerigspolitibetjent på, at sørge for at det kun er betjente der kan klare opgaven der bliver accepteret. Jeg vil holde øje med betjentene uden de føler sig overvåget. Hvis jeg ser dem lave en fejl eller hvis der er en der siger at de har lavet en fejl vil jeg snakke med dem om det og hjælpe dem. Hvis de ikke lytter eller gør det igen lige efter vil det med føre til demote. Jeg vil opfylde deres ønsker hvis det er noget der er godt for byen og styrken. Måske en roadblock så længe den kører godt.

Alt i alt vil jeg styre styrken med hård hånd, men hvor der er plads til fejl og man stadigvæk kan hygge sig og have det sjovt. 

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg kan bidrage med at være en aktiv Vicerigspoltichef, som kender og følger alle regler. Jeg kan få politistyrken til at få diciplin igen og at få lavet en arbejdsplads uden mic spam, dårlig kørsel, skyderi uden grund og RDA.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

 

Tak fordi du tog dig tid til at læse min ansøgning og jeg håber at du kunne lide den 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.