Hop til indhold
Stavox

[ACCEPTERET]Hype - Vicerigspolitichef Ansøgning


Hype

Recommended Posts

In-game navn: Hype

SteamID: STEAM_0:1:70214001

Alder: 14

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg har meget erfaring som politibetjent, og jeg har en masse timer inde på serveren. Jeg kan sagtens have ansvar uden at jeg bliver magtliderlig, og jeg er god til at styrre politistyrken. Jeg har op til flere gange mødt indsatsledere som ikke har gjort deres job optimalt, og det er også en af grundene til jeg jeg gerne vil søge ind i styrken. Jeg kan også holde hovedet koldt i pressede situationer, samt jeg kan træffe svære beslutninger. Jeg er god til at prioritere, og jeg er også god til at tale med min styrke.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg er online hver dag, og jeg er betjent 50% af tiden jeg er inde på stavox. Jeg nyder at være betjent, og vicerigs-ranken vil bare gøre det mere interreseret som betjent-rollen. Jeg synes klart at betjent-rollen er en af de fedeste jobs man kan være på Stavox. 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg vil gerne have de ekstra redskaber som man får som vicerigspolitichef, da de giver mig muligheden for at forbedre og/eller gøre politistyrken til et bedre sted. Jeg vil kunne hjælpe endnu mere en jeg allerede gør, og dermed også gøre det sjove ikke mindst for mig selv, men også for andre at være betjent. Jeg går meget op i at folk gør deres job som politibetjent så godt som de kan, men jeg går også op  i at folk der er helt nye til jobbet vil kunne blive bedre og man ville kunne se fremskridt. 

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg har massere erfaring som politi, og derved næsten kender alle reglerne til punkt og prikke. Som tidligere har også nævnt at jeg er rigtig meget på, og dermed vil der være en vicerigspolitichef på hver dag. Jeg har også en god tone overfor langt de fleste, og så respekterer jeg alle og enhver.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg går meget op i at alle får en god oplevelse som politi.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.