Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]rigspolitishef


UMBABWAY

Recommended Posts

in-game navn:

Mac Stormbach

SteamID: 

STEAM_0:1:218958379

Alder:

11 år

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

Jeg har spillet Garry's Mod i næsten et halvt år. Og jeg elsker spillet. Jeg spiller tit med mine venner og har fået nye venskaber derinde. 

Jeg vil gerne kunne lave ranke på politi-app'en, da jeg synes at spille som politi er det fedeste i spillet. 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

Jeg er på næsten hver dag og vil spille som betjent 5 ud af 7 dage.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

Jeg vil gerne styrke politistyrken med fx mit kølige overblik og min retfærdighedssans. 

Det kunne være fx at køre specialstyrke og færdselspolitiet. 

Have det sjovt og have god rp med mine venner og andre på serveren.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

Jeg kan få politistyrken til at være mere realistisk med fx bøder osv. Og jeg har tænkt mig til at bruge jobbet fornuftigt og I kan stole på mig. Jeg vil også holde møder og give positioner til styrken, som jeg er rigtig god til.

Jeg vil kæmpe for at folk får forskellige opgaver TIT - og selvfølgelig vil jeg overveje at give en ny rolle til en person, hvis den person kommer og spørger. Hvis personen jo selvfølgelig er i politistyrken i forvejen.

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

I skal vide, at I kan stole på mig. Jeg lover at vil være retfærdig og venlig. For mig er tillid meget vigtigt og jeg er ikke bange for at give ansvar ud til de rette personer. Udover det, så føler jeg at jobbet passer perfekt til mig (da jeg godt kunne tænke mig at være det i virkeligheden også!) Det KAN blive rigtig godt med mig som rigspolitichef. Jeg glæder mig til at høre fra jer!!!!

  • d
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.