Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Maloni


Maloni

Recommended Posts

In-game navn:  Maloni

SteamID: STEAM_0:1:117653559

Alder: 14

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? Jeg skal være en del af ledelsen fordi jeg er god til at dirigere folk og skabe en effektiv og sjov politistyrke at arbejde i, jeg er ikke en seriøs rp spiller så derfor vil jeg ikke gå så meget op i at folk skal dit og dat og mere fokusere på at have det sjovt. Jeg har en helt masse kreative idéer til at forbedre og automatisere meget af det kedelige politiarbejde med dupes og e2er. 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? Jeg har ikke været online i en del tid men fornyeligt har jeg fundet en ny kærlighed for spillet jeg er ca. 2 timer om dagen maks

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? Mest bare lave en sjovere politistyrke som stadig er semi seriøst

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?  Jeg kan bidrage med sjove nye idéer til politiarbejdet

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: niksen biksen

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.