Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]ViceRigspolitichef Ansøgning - Mikkel


Mikkel Bramm

Recommended Posts

In-game navn: 

 

Mikkel Bramm 

 

SteamID: 

 

STEAM_0:0:177696991

 

Alder:

 

15 år gammel

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? 

 

jeg vil gerne være en del af ledelsen da jeg har spillet meget som politi på stavox så derfor har jeg valgt at søge ind i politi ledelsen så jeg kan administrere dem der nu er i politi styrken så jeg kan hjælpe mere til så jeg ik bare er en betjent som bare går på patrulje så jeg også står for promotions og andre ting og demotions osv. også har jeg en del erfaringer med at arbejde som betjent og jeg ved lidt om færdsel loven har læsten den i gennem så ved også en del om den 

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

 

jeg har ik været på som betjent her på det seneste fordi at jeg venter på at jeg kan bruge min stationær fordi at jeg kører med alt for høj ping til at kunne spille som betjent her på den bærbar jeg lige nu har så venter kun på at jeg kan få min stationær til også går jeg på for fuldt tid 🙂 

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

 

jeg vil gerne opnå at få nogle flere erfaringer inde for "Politi Ledelsen" selvom jeg ved hvordan det er at styre en politi styrke da jeg har set en hel del af hvordan det er at arbejde som politi i ledelsen så ved en del om hvordan det er at arbejde i politi ledelse miliøjet da jeg har set en del om det så ja jeg har allerede en del erfaringer med at være i en politi ledelse

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

 

jeg kan bidrage med at være meget aktiv da jeg brænder for at komme i politi styrken som en i ledelsen da jeg gerne vil vise at jeg har styr på det jeg laver også self dele ud af mine erfaringer til andre betjente så de måske også søger ind i ledelsen så det er mit mål og jeg kan også bidrage med at være en del erfarne når jeg er på arbejde da jeg ik vil virke u erfarne da det vil give mig et dårligt rø i politi styrken så det vil jeg helst ik gå som så jeg vil gå den erfarne vej 🙂 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Nej ik rigtigt men håber da vi ses i ledelsen, ses 

 

// Peace out // - Mikkel 

Link til kommentar
Del på andre sites

Fååårk, jeg mistede helt pusten af at læse det.

 

Men det var fordi at jeg trak vejret da jeg læste det fordi så trak jeg vejret hurtigere fordi at der ingen komma var og så var det at jeg glemte at trække vejret så jeg fik faktisk iltmangel fordi jeg blev helt forpustet fordi at der ingen komma var så det var faktisk bare det jeg ville sige så håber i husker at trække vejret fordi at det er vigtigt at trække vejret fordi ellers så mister man pusten som jeg gjorde så det var egentlig bare det.

 

With that being said, så er det ikke nødvendigt at skrive "15 år gammel, meget moden". Det burde fremstå tydeligt i din tekst, samt væremåde, at du faktisk er moden af person. 

9 årige skriver også de er modne, men det betyder sgu ikke at de er det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.