Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Vicerigspolitichef ansøgning - Jakob Johnson


Jakob Johnson

Recommended Posts

 

 

 

Ingame Navn:

Jakob Johnson

 

SteamID: 

STEAM_0:1:196688367

 

Alder: 

15 - 25/02-2004

 

Hvorfor skal du netop være en del af ledelsen?:

 

Jeg skal være en del af ledelsen fordi:

-Jeg går rigtig meget op i politiet på serveren og i virkeligheden.

-Jeg føler jeg har en masse ting at bidrage med og fordi jeg har en hel del erfaring som betjent.

-At 90% af min spilletid på serveren går med at være politibetjent, og så kunne det være rart at kunne lave en mega god politistyrke som man selv bygger fra bunden.

-Jeg altid har gået meget op i politiet og fordi jeg har en masse erfaring fra FiveM hvor jeg har sat på en server kaldet "NewBorn" som rigspolitichef i 3-4 måneder, den eneste grund til jeg ikke sidder der længere      er pga. jeg kom tilbage til stavox fordi jeg savnede det.

-Jeg allerede har en fremtidsplan om det i virkeligheden, og synes det er hyggeligt at køre rundt og patruljere, der er simpelthen ikke noget bedre, jeg kan også lide at man får lov til at strukturere en politistyrke selv og bygge den helt fra bunden af.

-Jeg føler at det her er det næst bedste end virkeligheden, man får en masse fede oplevelser selvom det er et spil, man kan ligesom leve sig ind i sin rolle som var man en betjent i virkeligheden, det synes jeg er fedt, og det er også en af grundene til jeg gerne vil ind i ledelsen.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?:

Jeg spiller normalt som betjent når jeg er på serveren, da det andet ikke rigtig interessere mig.

Jeg er online når jeg kan og det vil sige i weekenderne lige pt. men efter jul har jeg mere tid da jeg får eSport på efterskolen og i det får adgang til en computer hver dag.

Jeg vil sige at 80% af min tid hvor jeg RP'er er som betjent, det gælder ikke kun på gmod men også når jeg spiller andre spil hvor det er muligt.

 

Hvad vil du gerne opnå som vicerigspolitichef?:

 

Jeg vil gerne opnå/sørge for at der er:

 

-Et godt struktureret politikorps,

-En masse fed RP ind på serveren fra politiets side.

-Være stram, ikke stram så det er træls, men konsekvent.

-Sørge for at alle har det godt i politiet, og at der bliver taget hånd omkring de forskellige ting.

-Sørge for at alle opgaver såsom raids, biljagte, skudepisoder og meget mere bliver håndteret med perfektion.

-Sørge for at fejl ikke gentager sig fra betjente og jeg vil være konsekvent efter størrelsen på hvad der kan have foregået i en situation mellem en civil og en betjent, hvor den civile føler sig uretfærdig behandlet.

-Sørge for at folk er indforstået med hvad det indebærer at være betjent, jeg har f.eks tænkt mig at indføre et mini program på 5-10 min hvor du kommer på en politiskole og lære om at være betjent på serveren       og i det korps som er blevet opbygget.

-Sørge for at der er et stærkt sammenhold imellem alle betjente der er i korpset og sørge for at alle kan arbejde sammen og der ikke er alt muligt mundhukkeri efter hinanden.

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?:

 

Jeg kan bidrage med/til:

-En masse gode ideer til styrken.

-Ny vicerigspolitichef som har styr på sine ting og har en hel del erfaring inden for politiet.

-Serverens RP ved selv at strukturere en politistyrke som ikke består af 10 årige børn der kun er ude på at misbruge sin magt.

-Et bedre fællesskab indenfor politiet.

-Mig selv som individ at kunne strukturere, være meget weekend aktiv og meget moden i alt hvad jeg laver som har noget med politiet at gøre.

-Mine mange hundrede timers erfaring indenfor politiet og ud fra det være til stor nytte indenfor serverens politikorps.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

Nej, ikke andet end jeg går på efterskole, men får rigtig meget til efter jul, og der er ikke så længe til.

 

Tak fordi i gad at læse min ansøgning!

M.v.h - Jakob Johnson

(Jeg har ikke været på det sidste stykke tid pga. jeg ikke har haft tiden, men har fundet den nu, jeg er aktiv igen på fredag og der vil jeg være aktiv så mange dage i ugen jeg kan.) (Har også døjet med noget personligt.)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.