Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]✪ JointBlazer 420 ✪ - Vicerigspolitichef Ansøgning


JointBlazer

Recommended Posts

In-game navn:  ✪ JointBlazer 420 ✪

SteamID: STEAM_0:1:22037694

Alder: 22
 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?
Jeg skal være en del af ledelsen fordi jeg er en moden ung gut som har spillet meget som politi og indsatsleder gennem tiden. 
Kan bidrage med humor men også seriøsitet og godt kendskab til reglerne. Vil selv mene jeg er hård men retfærdig.
 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?
Min tid på Stavox bliver meget brugt som betjent og vil sige at jeg 70 % af tiden er betjent. Desuden spiller jeg 6-7 dage i ugen, så er ret meget online
 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?
Det jeg gerne vil opnå ved at være vicerigspolitichef er at kunne sammensætte et utrolig kompetent hold så byens love kan blive overholdt og borgerne holdes sikre.
Mit mål ville være at sænke færdselsuheld, sørge for at der kommer flere penge i statskassen og dæmpe kriminaliteten.
 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?
Jeg kan bidrage med at jeg er hårdtarbejdene, er humoristisk men samtidig seriøs og jeg ved hvordan man behandler folk med respekt
 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:
Ikke umiddelbart, hvis der er spørgsmål er i velkomne til at sende en besked eller henvende jer ingame.

 

Mvh

JointBlazer

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.