Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Agurken - Vicerigspolitichef Ansøgning


Agurken

Recommended Posts

In-game navn: Agurken

SteamID: STEAM_0:1:77120126

Alder: 17 år 

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?
- Jeg føler mig kvalificeret, da jeg meget moden som person. Jeg har et godt overblik samt en god forståelse for det at være politibetjent.
Med det mener jeg realistiske bøder og en generelt dyb forståelse for færdselsloven. Det skal ikke være en hemmelighed, at jeg er virkelig træt af ren ud sagt uduelige Indsatsledere, der ikke har styr på noget som helst. Det ligger også dels til grund for min ansøgning, da det ikke bare ødelægger mit RP men også mange andre.

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

- 80% af min tid på serveren foregår som betjent. Synes meget andet er kedeligt...
Jeg er efterhånden også blevet en del aktiv igen, hvilket selvfølgelig er positivt.

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?
- Jeg ønsker med mit rang som Vicerigspolitichef, at kunne sammensætte min egen fantastisk styrke, bestående af kompetente spillere med en bred forståelse for reglerne. 

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

- Min evne til at kunne sammensætte en dygtig styrke. Jeg opfatter mig selv som at være dygtig til at kommunikere og forklare folk noget, både skriftligt men også mundtligt. Men det er vel også en forventning, når man er tidligere staff.
Jeg kan gøre det sjovt men stadig seriøst at være betjent i min styrke. Det kræver selvfølgelig at de udfører det stykke arbejde, jeg enten tildeler dem, eller de selv ønsker at lave. 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

- Synes jeg fik det hele med. Skriv endelig hvis du har yderligere spørgsmål. Glæder mig til at blive en del af styrken haha.

  •  
Link til kommentar
Del på andre sites

Kan du huske da mig, @Anders Buchh og nogle andre kørte rundt som betjente jer for leden? Hvor det endte med din ven jeg ikke nævner navnet på fik en advarsel af Buch. Tænker ikke det er særligt smart at ansøge om at komme ind i Rigspolitiet kort efter du har brugt en hel aften på at provokere én bestemt patruljevogn.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Guzern skrev:

Kan du huske da mig, @Anders Buchh og nogle andre kørte rundt som betjente jer for leden? Hvor det endte med din ven jeg ikke nævner navnet på fik en advarsel af Buch. Tænker ikke det er særligt smart at ansøge om at komme ind i Rigspolitiet kort efter du har brugt en hel aften på at provokere én bestemt patruljevogn.

Jeg husker udemærket episoden, men ikke som at det stod på en hel aften. Jeg har godt nok ikke hørt noget omkring denne advarsel, du siger skulle være givet? Vi hyggede os blot for en stund. 
Når det er sagt, synes jeg det er en smule irrelevant i forhold til min ansøgning. Nu har jeg sjældent været betjent med dig, så er ked af denne episode har givet dig, det indtryk af jeg ikke ville kunne fungere som Vicerigspolitichef.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvad vi lavede 🙂 Og om vi kunne spille mere seriøst, dog havde det intet med politi at gøre. 😉  Da Buch også ved jeg er seriøs når jeg er politi, samme med Agurken.

 

Man lad os nu ikke komme op og skændes om det. God dag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.