Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Vicerigspolitichef ansøgninger kængu


Kængu

Recommended Posts

In-game navn: dustin

SteamID: STEAM_0:1:51164648

Alder: 13

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? fordi jeg synes det er sjovt at være ledelsens Og jeg vil gerne være det

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? Jeg er online hver dag og jeg er næsten betjent hver eneste dag

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? Det er en god forskel på min  politistyrke og sørge for at de ikke skyder hinanden hele tiden og kører ad helvede til

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? at være mere for på at lave i politik møde og gøre noget mere og bede den om at køre ordentligt

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: ikke ud over at jeg er en Fink person og snakke med

  •  
Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, ♥ haha kængu ♥ skrev:

In-game navn: dustin

SteamID: STEAM_0:1:51164648

Alder: 13

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen? fordi jeg synes det er sjovt at være ledelsens Og jeg vil gerne være det

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online? Jeg er online hver dag og jeg er næsten betjent hver eneste dag

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef? Det er en god forskel på min  politistyrke og sørge for at de ikke skyder hinanden hele tiden og kører ad helvede til

 

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan? at være mere for på at lave i politik møde og gøre noget mere og bede den om at køre ordentligt

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: ikke ud over at jeg er en Fink person og snakke med

  •  

Undskyld Kængu, men er enig med Kaistar. Der står ikke så meget i ansøgningen, og ser dig ikke være helt aktiv som betjent, håber du kommer på holdet

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 07/11/2019 den 4:49 PM , ♥ haha kængu ♥ skrev:

fordi jeg synes det er sjovt at være ledelsens Og jeg vil gerne være det

Du skal nok have lidt mere fyld på dine svar, og så er det nok ikke så godt at svare at du synes det er sjovt som den eneste grund

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.