Hop til indhold
Stavox

[AFVIST]Slamboe rigspolitichef ansøgning


Slamboe

Recommended Posts

in-game navn: Slamboe

SteamID: STEAM_0:0:88940487

Alder: 11 et halv

 

Hvorfor skal netop du være en del af ledelsen?

-fordi jeg er god til politi jobbet og elsker at være politi og failer aldrig i politi

 

Hvor ofte er du betjent eller generelt bare online?

-Være eneste dag undtagen vis jeg skal noget og nogen gange er jeg tyv men mest politi

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

-Jeg vil gerne opnå at jeg kan blive bedre betjent og at folk opføre sig ondligt i byen

og at du ikke går rundt som eftersøgt

Hvad kan du bidrage med, som andre ikke kan?

 

-Jeg bidrager til at ikke lave fail politi og ikke RDA folk 

Plus jeg ikke demoter folk jeg ikke kan lige og forstå godt at det ikke er en god nok grund til at demote folk
og har meget afaring med betjent

 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

-Har 529 timer i Gmod og cirka 400 timer på Stavox

Link til kommentar
Del på andre sites

Capper's

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

- At have en god og professionel styrke som kan finde ud af deres job.

Og have at folk syntes af styrken er fin, og give folk adgang til at prøve deres kræfter med at være betjent.

 

Slamboe's

 

Hvad vil du gerne opnå som Vicerigspolitichef?

- At have en god og professionel styrke som kan finde ud af deres job.

Og have at folk syntes af styrken er fin, og give folk adgang til at prøve deres kræfter med at være betjent.

 

Kan ikke se forskellen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Bro. Du skal ikke prøve at skjule det. Du skrev den 20 minutter efter han havde lagt hans op. 

Du har ordret skrevet efter hvad der står på hans ansøgning under "Hvad vil du opnå som vicerigs?".

Tror ikke du når meget langt ved at stjæle andres ansøgninger og sige det er din egen.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 07/11/2019 den 3:50 PM , Slamboe skrev:

fordi jeg er god til politi jobbet og elsker at være politi og failer aldrig i politi

arrrh efter min mening er det ikke sandt du er meget useriøs og umoden og efter min erfaring har du heller ikke kend skab til færdsel s loven samt de basiske rp regler som ikke at sige admin og ikke giver bøder uden fart måling du spiller ikke så meget politi du sidder og spiller med andre fra dit gang eller folk du bare møder og så sider i og troller og ødelægger rp for andre i form af at sætte kraner ud over vejen og hoppe ned på biller der kører endu et eksempel på du ikke har Kenskab til regler og  ikke er seriøs i dit rp

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Slamboe skrev:

wow har skravet det samme wtf det var ik meningen sorry

 

Yeah right.

 

2 timer siden, Slamboe skrev:

skal jeg ret det eller hvad

 

sådan

 

 

Jeg tror ikke du skal forvente at få en plads i styrken. Den der logik "Nu kan i ikke se det, så nu er det væk og ligegyldigt" fungerer ikke i denne sammenhæng. Det sætter dig derimod i utrolig dårligt lys allerede fra starten af. 

Til næste gang, gå og tænk over hvad du vil skrive i din ansøgning, og skriv stikord ned. Jo mere fyld og tid du ligger i din ansøgning, jo mere viser du, at du vil det her.

 

- DanL

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.