Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff-Ansøgning MH0590


MH0590

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: MH0590
SteamID: STEAM_0:0:171633394
IRL fornavn: Marius
Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  jeg har været staff på en anden gmod server har også haft min ejen gmod server også har jeg også været staff på mange fivem servere hvor jeg fik meget ros for det jeg gjord og det samme da jeg var staff på på en gmod server.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: fordi jeg har ca et helt års erfaring som staff og jeg har fået meget ros på de servere jeg var staff på 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: der er jo gode staffs også noget lige nu men ejg synes der mangler nogle staffs der inde så man ikke venter så lang tid på der kommer en staff

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: ja jeg har haft min ejen server men kunne godt bruge en opfriskning af hvad det er også noget

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: jeg jeg bruger helle tiden min mic

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: helle ugen ca

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: nej

----------------------------

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.