Hop til indhold
Stavox

El-løbehjul


creaMY

Recommended Posts

1 minut siden, Hondo skrev:

pisse nemt af havde at gøre med men også pisse dyrt hvis man lejer et så køb det istedet for 

Du skal køre på et i ~18 timer for at det kan betale sig at bruge 3k på et løbehjul, så man skal bruge det en del for at det kan betale sig? Og så skal man selv oplade det.

Er det ikke også nemmere når man lejer, så man bare kan droppe det af hvor man har lyst, i stedet for at skulle aflåse det, eller tage det med alle mulige steder?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Dynn skrev:

Du skal køre på et i ~18 timer for at det kan betale sig at bruge 3k på et løbehjul, så man skal bruge det en del for at det kan betale sig? Og så skal man selv oplade det.

Er det ikke også nemmere når man lejer, så man bare kan droppe det af hvor man har lyst, i stedet for at skulle aflåse det, eller tage det med alle mulige steder?

Altså mener du med apps som Lime? Hvis det er det, så er det jo kun inde i storbyerne 😕

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Dynn skrev:

Du skal køre på et i ~18 timer for at det kan betale sig at bruge 3k på et løbehjul, så man skal bruge det en del for at det kan betale sig? Og så skal man selv oplade det.

Er det ikke også nemmere når man lejer, så man bare kan droppe det af hvor man har lyst, i stedet for at skulle aflåse det, eller tage det med alle mulige steder?

alså jeg har selv lejet dem og du kommer ca. af med 2-4 kr pr. min + de skal låses op som koster 10 kr extra så en kort tur kan stadig blive ret så dyr ifølge mig

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, DEAGLEMEISTER 🍍 skrev:

Altså mener du med apps som Lime? Hvis det er det, så er det jo kun inde i storbyerne 😕

Vi har Voi og Tier i Odense, men der er jo ikke rigtig noget at diskutere, hvis man ikke kan leje. Så er du lidt tvunget til at købe.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, SimoN skrev:

Til alle der er fra byer hvor der er TIER og VOI:

Ved ikke om det stadig er aktuelt, men det var muligt at få 15 min. gratis, hvis man havde studiekort.

Generelt er der et par fordele for folk under uddanelse, som mange ikke ved.

 

 

40 kr?! å m g

Link til kommentar
Del på andre sites

20 timer siden, Rasmusss skrev:

Jeg er fra KBH og der er løbehjul mange alle steder. Jeg syntes personligt det lidt besværligt at skulle tage det med alle steder. Derudover er der en fed måde at transportere sig rundt, men jeg fortrækker at leje dem i stedet for at købe et.

Det er sikkert også billigere i længden 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.