Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage mod Bob Johnson


Hizlau

Recommended Posts

Dit ingame navn:
Hizlau Jonhson

Staff ingame navn:
Bob Johnson

Dit SteamID:
STEAM_0:1:209682807

Staff SteamID:
STEAM_0:1:47963216

Forklar situationen:
Jeg raider gården inden for 15 minutter så jeg får jail i 300 sekunder. 
Jeg siger til Bob før, at han tager afsted at HashMatias som var ham der called admin over det gjorde det samme.
Bob svarer at han nok skal tjekke det ud. Jeg ser derefter at HashMatias sætter en base og Bob er leavet serveren så jeg ikke kan spørge ham.

Bevis:
Jeg har en video hvor jeg forklarer det og viser tidspunkterne hvor det er.

Jeg skrev også til staff og de sagde at han ikke fik jail.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

hej, jeg ville lige før mit svar sige undskyld fordi jeg svarer så sent, men har feber, så jeg gør mit bedste for at kunne huske det hele.

 

hvis jeg husker rigtigt som også HashMathias skriver, så havde han købt den af Casper, hvor du, som jeg også sagde i case, prøvede at generobre basen (som i også gik gjort) med dine venner inden de 15 min. Jan ikke lige huske hvad du sagde, men du kom med flere forskellige historier.

 

hvis jeg tager fejl eller misforstod noget, så skriv det.

 

undskyld for stavefejl, har feber, og håber på jeg snart bliver rask igen så jeg kan huske hvad der skete.


skrevet fra mobil

 

-bob johnson

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.