Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mulighed for at slå "Info" beskeder fra


Metro

Recommended Posts

c6E8vXZ.png

 

 Det er ret irriterende at få fyldt chatten op med info beskeder, når jeg godt ved alt det der står. Kan det blive gjort muligt at slå dem fra i menuen der kommer frem når man trykker TAB?

V4ur6Yz.png

 

Det samme gælder også beskeder når man stiger ind i sin bil, kan de også blive slået fra?

Z1zFDf3.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 9 months later...
  • 4 weeks later...
1 time siden, Emoyly skrev:

Jeg har gjort så at fra i morgen bliver den der "Hold alt inde..." kun vist første gang du går ind i en bil. Samme gælder for den der fortæller om sirenerne.

 

Ved ikke hvad vi rigtigt skal gøre ved infobeskederne.

Tænker umiddelbart vi kunne fjerne nogle af dem, som alle godt kender til, og så skrive det et andet sted, hvor det er mere tilgængeligt. Det er dog smart nok at vi hurtigt kan informere alle spillere om at der f.eks. er åbne staffansøgninger.


Edit: Har gjort så den samme infobesked kun bliver vist 3 gange per session. Før stod den på 10.

Kunne man ikke evt. smide en indstilling op her, så man kunne slå alle info beskeder til og fra, som det passede en? 7iX8kvt.png

Link til kommentar
Del på andre sites

56 minutter siden, DoktorDim skrev:

Kunne man ikke evt. smide en indstilling op her, så man kunne slå alle info beskeder til og fra, som det passede en? 7iX8kvt.png


Det er ikke noget jeg synes vi skal lave. De fleste ville vælge at slå det fra, og det ville bare resultere i at folk missede vigtige beskeder. Når man kun får hver besked 3 gange, og hvis vi så reducerer mængden af beskeder ned til kun dem der er aktuelle lige nu, ville det minimere hvor ofte det skete.

 

Der er trods alt en grund til at vi har systemet, det er nødvendigt at informere folk om ændringer og andet vigtigt shit, så jeg synes virkelig det ville være dumt at lade folk slå det fra.  

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg tænke lige, at hvis nu selv 3 per gang stadig kommer til at virke som meget, kunne man måske gøre så at "standard information" blev puttet i en form for !help/!hjælp måske?, og så skriver den alle brugbar commands i chatten, lidt ligesom man ser nogle ting gør.

Og de vigtigste og dem med nye ændringer, kunne så forblive i chatinfo?.

Forslag

Link til kommentar
Del på andre sites

På 05/10/2020 den 12:44 AM , Sekondløjtnant Sand skrev:

Jeg tænke lige, at hvis nu selv 3 per gang stadig kommer til at virke som meget, kunne man måske gøre så at "standard information" blev puttet i en form for !help/!hjælp måske?, og så skriver den alle brugbar commands i chatten, lidt ligesom man ser nogle ting gør.

Og de vigtigste og dem med nye ændringer, kunne så forblive i chatinfo?.

Forslag

tror godt du kan regne med de beholder alle med deres butik hvor de kan sees, de skal jo ligesom tjene penge på et eller andet

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.