Hop til indhold
Stavox

Arbejde


Knækbrød

Recommended Posts

Jo nu skal du høre. Jeg arbejder på mc donalds inde i køkkenet og tjener 75,26 kr i timen. hvis at du bliver ansat bliver du nok sendt i lobby, og der tjener du 72,26. du må ikke have vagter efter klokken 21:00 hvis at du ikke er gået ud af folkeskolen og du må heller ikke have en ny vagt hvis at der ikke er gået 14 timer. Når at man får jobbet bliver trænet op ca en uge eller 2 efter, og du kan blive trænet op til 8 uger(Hvis at du står i køkkenet og service. ellers er det 4 uger) og efter de 4 -8 uger så er du oplært også skal du jo sjovt nok køre selv. så hvis at du er klar på alt det så syntes jeg at du skal ansøge ved en mc donalds nær dig.

 

Holy fuck jeg har ikke noget liv

Link til kommentar
Del på andre sites

Mit arbejde kræver at du er over 18, så det ville nok ikke hjælpe. Men som 14årig er der ikke de helt store muligheder. Prøv at gå rundt i din by og slå græs, klip hæk, skovl sne eller lign. Ellers er der avisbud, eller opvasker.

Link til kommentar
Del på andre sites

Min far er butikschef i en Rema 1000, så jeg har lidt forskellige roller dér.

 

Primært så står jeg for at bestille varer hjem, og skaffe gode tilbud til butikken. (Det er ret nyt, og mega spændene!)

Jeg sidder også i kassen, og det kan jeg klart anbefale. Du får gode kompetencer ifht. til salg og service, hvis du vil noget i den retning i dit liv.

 

Tjener ca 80 i timen, da jeg ikke er over 18 endnu.

 

2 timer siden, SimoN skrev:

skal prøve at tage mig sammen til at søge i min lokale brugs men fuck hvor virker det røv sygt

 

 

Jeg lover du bliver overrasket over det, hvis du skal sidde i kassen. Jeg glæder mig hver gang til at komme på arbejde.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, sprit lone skrev:

 

Jeg lover du bliver overrasket over det, hvis du skal sidde i kassen. Jeg glæder mig hver gang til at komme på arbejde.

 

Ja okay - Min frygt er lidt, at jeg er dårlig til at arbejde - da jeg aldrig har haft et. Og ja, ved godt man skal starte et sted, men er meget dømmende overfor mig selv.

Er det nemt nok, når man er sat ind i det?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, SimoN skrev:

Ja okay - Min frygt er lidt, at jeg er dårlig til at arbejde - da jeg aldrig har haft et. Og ja, ved godt man skal starte et sted, men er meget dømmende overfor mig selv.

Er det nemt nok, når man er sat ind i det?

 

Det skal du slet ikke frygte, SimoN. Jeg havde hellere aldrig arbejdet før mit nuværende arbejde, og jeg blev selv positiv overrasket. 
Det tog mig ca. 2 vagter at lære kassesystemet, også er det bare tallene til frugter og grøntsager som tager lang tid.

Jeg lover dig, at du bliver glad for det i længden. 
Det er virkelig hyggeligt, at snakke med de forskellige kunder, når de skal betale. Du får virkelig et indblik i kundernes liv. Virkelig spændene!

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, sprit lone skrev:

Det skal du slet ikke frygte, SimoN. Jeg havde hellere aldrig arbejdet før mit nuværende arbejde, og jeg blev selv positiv overrasket. 
Det tog mig ca. 2 vagter at lære kassesystemet, også er det bare tallene til frugter og grøntsager som tager lang tid.

Jeg lover dig, at du bliver glad for det i længden. 
Det er virkelig hyggeligt, at snakke med de forskellige kunder, når de skal betale. Du får virkelig et indblik i kundernes liv. Virkelig spændene!

Du har faktisk lige givet mig mod på at gå ned og søge haha, skal bare lige blive rask først

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Houston skrev:

Han er vel købmand - hvor henne i landet?

Ja. Kald det hvad du vil. Vestsjælland, tæt på roskilde 😄 
 

1 minut siden, SimoN skrev:

Du har faktisk lige givet mig mod på at gå ned og søge haha, skal bare lige blive rask først

 

God bedring, held og lykke med det. 
Ønsker dig det bedste!

Link til kommentar
Del på andre sites

19 minutter siden, sprit lone skrev:

Det skal du slet ikke frygte, SimoN. Jeg havde hellere aldrig arbejdet før mit nuværende arbejde, og jeg blev selv positiv overrasket. 
Det tog mig ca. 2 vagter at lære kassesystemet, også er det bare tallene til frugter og grøntsager som tager lang tid.

Jeg lover dig, at du bliver glad for det i længden. 
Det er virkelig hyggeligt, at snakke med de forskellige kunder, når de skal betale. Du får virkelig et indblik i kundernes liv. Virkelig spændene!

 

Lad os nu lige passe på, at vi ikke overromantiserer livet i et supermarked..Men okay, vi er vel bare forskellige, og synes at forskellige ting er spændende

For mit vedkommende var jeg jævnt tæt på en hjernesvulst, efter et par år i supermarked bag kassen. Bip. Bip. Bip. Så bliver det 57 en halv. Kvittering med?.... Bip bip bip. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Lund skrev:

 

Lad os nu lige passe på, at vi ikke overromantiserer livet i et supermarked..Men okay, vi er vel bare forskellige, og synes at forskellige ting er spændende

For mit vedkommende var jeg jævnt tæt på en hjernesvulst, efter et par år i supermarked bag kassen. Bip. Bip. Bip. Så bliver det 57 en halv. Kvittering med?.... Bip bip bip. 

Som du også pointere, så er vi vel forskellige. 
Jeg er rigtig glad for det.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Lund skrev:

 

Lad os nu lige passe på, at vi ikke overromantiserer livet i et supermarked..Men okay, vi er vel bare forskellige, og synes at forskellige ting er spændende

For mit vedkommende var jeg jævnt tæt på en hjernesvulst, efter et par år i supermarked bag kassen. Bip. Bip. Bip. Så bliver det 57 en halv. Kvittering med?.... Bip bip bip. 

Ved godt at det er individuelt om man synes det er sjovt, for mit vedkommende skal der bare nogle penge i lommen.

Det var mere, om det var for svært, jeg var bange for.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kan heller ikke anbefale kassearbejde på nogen måde. Efter et godt stykke tid bliver alt det spændende en sædvane, og derved mister du lysten og gejsten til at arbejde, som @Lund også beskiver. Det er generelt bare: BIP, BIP, BIP - Det bliver 67,50 - "Jeg tager det bare lige på" - Kvitteringen med? - "Nej tak" - God dag og så videre til den næste.

Link til kommentar
Del på andre sites

29 minutter siden, SimoN skrev:

Ved godt at det er individuelt om man synes det er sjovt, for mit vedkommende skal der bare nogle penge i lommen.

Det var mere, om det var for svært, jeg var bange for.

 

Helt sikkert et fint arbejde for at tjente lidt mønt. Tror de fleste er igennem supermarkedstjansen for at tjene penge i den alder.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.