Hop til indhold
Stavox

[Solved] Blev kørt ned på fortovet af zWuiK


Slange John

Recommended Posts

Dit ingame navn: SlangeJohn	
Staff ingame navn: zWuiK
Dit SteamID: STEAM_0:1:119700092
Staff SteamID: STEAM_0:1:121949211
Forklar situationen: Vi står i villa, på den store vej, og er i gang med at bygge på vores baser, jeg går over til min nabo for at hjælpe ham med at bygge og giver ham tips osv,
lige pludselig stormer 7-8 politibiler ind i villa og skriger "HVOR ER DER RAID?" og løber rundt og så ind på vores egendom selvom der er bygge skilte ved begge huse,
efter alle er kørt er der kun en betjent tilbage, og det er zWuiK. Han smadre så rundt i sin bil, og efter lidt til af vi skal høre på ham gå rundt,
og sige tilfældige ting så prøver han og køre væk, men han smadre så rundt i stedet for med NOS på fuld tryk og køre mig ned på fortorvet, og går ud af servern direkte efter det er sket.
Havde enlig håbet på en undskyldningen eller noget, men nej. Det fik jeg ikke.


Bevis: Beviserne kommer fra Administratoren Smithy, som du også kan se i de filer jeg har vedhæftet på opslaget.

 

 

lW8mQii.thumb.jpg.8bea6cf4dc6fb430a1bf2c489945b350.jpg

lC8qttb.png.9858615b1f73b7d49526cd0e039ea6bb.png

ycyHiHn.png.5e06b1c74885fd53c1fdd82e0a6c1198.png

 

*Edit: Og Smithy har sagt jeg skal skrive det, så det bliver tilføjet. Der stod en person ved siden af der hvor jeg døde, som sagde "zWuiK sagde til mig at, hvis han kørte nogen af dem ned, så skulle "jeg" bare live dem op". Men jeg kan ikke finde ingame navnet på ham som sagde det.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Nu vil jeg lige sige at han fik Agurken til at skrive i ooc, at det var en fejl og da han godt vidste det ville han skynde sig at hjælpe dig, men kom dog til at trykke exit bind.

 

Du har også fået løst problemet, så kom videre bro;)  

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg ved ikke om det var dig eller anden person jeg havde det sjovt med før du blev kørt ned, men som du også nævner var det derfor jeg kørte lidt sjovt  rundt i min bil. Som det ses på scenen står du bag skiltet, og jeg havde ikke regnet med at dræbe dig. Jeg quittede, for mig, før du blev kørt med. Jeg fik af vide af en af mine venner, at du var blevet kørt ned, og Agurken skrev vidst også i ooc at det ikke var med vilje.

Synes det er sjovt du laver en klage ud af så lidt, når der oven i købet var en lige ved siden af dig, der sagde det ikke var meningen, som du desuden også selv nævner.

 

Beklager ulejligheden, zWuiK.

Link til kommentar
Del på andre sites

Critz, hvorfor har en person en exit bind?

 

Og zWuik, Hvorfor joinede du ikke serveren med samme, for du vidste jo tydeligvis godt at du kørte mig ned, og tog mig på et tag eller noget? Så kunne vi have snakket om det, og jeg havde fjernede min klage. Men du gøre ingen af delene, og vdm er vdm. Om det så havde været en normal person, havde de stadig fået en straff. Samme gælder for dig..

 

Og nej, der var ikke nogen ved siden af mig, som sagde det ikke var med vilje. alt jeg fik af vide var at hvis du kørte nogen ned, så skulle han live dem op. Ikke lige et særlig godt tegn på en god staff.

Og Critz det gøre mig sgu ikke noget du regere alle mine opslag med "dum".

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Prøvede at kontakte en staff på tsen men der var ingen fra evocity på. Bad derfor Agurken om at skrive det ikke var med vilje. Havde ikke tænkt mig at starte gmod op og connected til serveren for at bruge 10 sekunder på at sige det var en fejl, når jeg havde opfattet at du havde fået det af vide.

Link til kommentar
Del på andre sites

De 10 sekunder gøre forskellen fra en god administrator, og hvis du ikke gider og vente 10 sekunder til at rette en fejl, som du har lavet, skal du forvente at der kommer konsekvenser.

 

3 minutter siden, Critz skrev:

For at komme ud af spillet? 

Blev du taget op igen?

Du har tydeligvis ikke noget relevant og sige til opslaget, du prøver bare beskytte din ven.
Link til kommentar
Del på andre sites

Når/Hvis en staff kommer til at køre folk ned, skal de jo ikke straffes som en normal spiller, men derimod bare returne våben osv, som de vil gøre i en normal cdm case.

At zWuiK leaver i samme sekund, som han kører dig ned i, er selvfølgelig lidt uheldigt, men eftersom det ikke virker til at det er gjort med vilje, ser jeg ingen grund til at gøre yderligere ud af klagen, da du som sagt også fik dine ting tilbage.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.