Hop til indhold
Stavox

[Solved] ban-request På forvirret ældre


Recommended Posts

Dit in-game navn: Poul erik
Vedkommendes in-game navn: forvirret ældre
Dit SteamID: STEAM_0:0:222579859
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:0:243477434
Tidspunkt for hændelse: 16:32
Hvad regler er blevet brudt:Leaver og joiner for at få hans bil x2
Hvad skete der?:Jeg raider og får hans bil og så kige pluseligt Leaver han og Kommer ind igen
Beviser: https://www.youtube.com/watch?v=7ob1A8v3y1I&feature=youtu.be
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Poul erik 😎

Jeg har gennemgået din ban request og jeg vil tage en snak med "forvirret ældre" når jeg ser ham online igen.

 

Videoen du har sendt i din viser ikke at "forvirret ældre" har leavet serveren under raid, da den er klippet til at du nærmest er færdig med raided. Derfor har jeg ikke taget hans første leave med i mine overvejelser. Senere i videoen kan man se at du køre rundt i vedkommendes bil og pludseligt forsvinder. Hvis man kigger nøje på videoen, kan man se at da du carjacker hans bil har han 1 døde, og når bilen forsvinder har han 0 døde som beviser tydeligt at han har leavet serveren til eventuelt at få sine værdiggenstande igen - og i dette tilfælde sin bil.

 

Hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at sende mig en besked på forum 💪

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.